Pagina 2 van 2
Geplaatst: 03.07.2007 - 19:21
door volvorider
Nee, heb ook nu een automaat, echt geen straf hoor. Maar af en toe lekker schakelen in onze 240 is niks mis mee!
Geplaatst: 03.07.2007 - 19:54
door edwin 740
hallo jarl
voor €300 kan je weinig gebeuren,zag alleen bij het RDW :
Datum eerste afgifte Nederland 24-11-1987
Datum eerste toelating 24-11-1987
Datum aanvang tenaamstelling 21-02-2007
Vervaldatum APK 06-01-2007
Wacht op keuren Nee
weet niet hoe dat werkt, wacht op keuren moet volgens mij zijn ja of hij is afgemeldt?
toen zij de volvo kregen/kochten zat er al geen APK op?
waarom blijft die zolang staan?
goed kijken en luisteren,maar voor €300 en met die km.stand
een leuke besteding van je vakantiegeld
gr.edwin
Geplaatst: 03.07.2007 - 20:15
door Jarl
Ja, heb de gegevens ook allemaal doorgekeken. Heb ook een mail gestuurd met de vraag waarom er geen apk op zit enzo. Tot op nu nog geen antwoord op gekregen. Maar ik ga goed uitkijken of t wat is. Tis misschien 'maar' 300 euro, maar dan nog.
Jarl
Geplaatst: 03.07.2007 - 20:31
door edwin 740
nee €300 is veel geld,maar als het gevoel goed is waarom niet.
ik ken iemand kocht een klassieker voor €4000 heeft er nog geen 100 km. in gereden en de motor in de soep,thuis gebracht door ANWB.
dure motorrep.omdat hij toch €4000 betaalt had.
als je zoiets gebeurt met de 740,dan is het maar €300.
en met een beetje geduld krijg je dat terug voor onderdelen.
gr.edwin
Geplaatst: 03.07.2007 - 21:09
door Jarl
Helemaal waar. Ik zie t donderdag wel. Goed kijken, luisteren enz. Moet wel goedkomen.
Geplaatst: 03.07.2007 - 23:13
door volvorider
Kan nogwel een verrassend zijn. De 700 serie is immer op zijn bodemniveau wat prijzen betreft!
Geplaatst: 05.07.2007 - 19:14
door Jarl
Nou...ben vandaag dus bij die meneer geweest. Vriendelijke man. Allemaal prima.
Toen de auto. Voorkant zag er nog redelijk netjes uit. De zijkanten hadden gebruikerssporen, maar dat kan ook niet anders sinds 1987. De achterkant was niet om aan te zien. Er moet een nieuwe achterklep op nieuwe achterlichten in...enz enz enz. Best veel werk naar mijn idee.
De motor was een B230K en bij koude start ging netjes de auto shoke erop, maar de auto begon me daar een toeren te draaien. Ik werd bijna t luchtfilter ingezogen.
Interieur was matig. Stoelen waren goed, hemeltje was uiteraard aan vervanging toe, deurkaarten waren onder t raam ook aan t loslaten. Allemaal standaard 740 kwalen.
Toen de proefrit: Optrekken vond ik erg matig. Had het idee dat de auto inhield. Schakelen ging prima en de kickdown werkte ook goed. Remmen was ook helemaal niks mis mee.
Hoewel de vraagprijs niet hoog was, heb ik er vanaf gezien. Naar mijn idee was het te veel werk om hem echt netjes te krijgen. Gaat mij dan alsnog te veel geld kosten.
Ik ga rustig verder zoeken naar een ander exemplaar.
Jarl
Geplaatst: 05.07.2007 - 20:04
door bijrijdstertje
Wat jammer zeg! Hopelijk volgende keer meer geluk!
Geplaatst: 05.07.2007 - 22:20
door +++t blijft behelpen+++
leuk voor de Elandrun?
Geplaatst: 05.07.2007 - 22:37
door Jarl
Hij rijdt verder nog prima. Ziet er totaal niet uit. Dus ga je gang zou ik zeggen
Plus ik vind m erg traag. Denk dat ik m met de Matiz wel bij kan houden

Geplaatst: 09.07.2007 - 00:35
door djjefw
En hoe is het afgelopen? Ben benieuwd

Geplaatst: 09.07.2007 - 08:48
door v700r
djjefw schreef:En hoe is het afgelopen? Ben benieuwd

Nou...ben vandaag dus bij die meneer geweest. Vriendelijke man. Allemaal prima.
Toen de auto. Voorkant zag er nog redelijk netjes uit. De zijkanten hadden gebruikerssporen, maar dat kan ook niet anders sinds 1987. De achterkant was niet om aan te zien. Er moet een nieuwe achterklep op nieuwe achterlichten in...enz enz enz. Best veel werk naar mijn idee.
De motor was een B230K en bij koude start ging netjes de auto shoke erop, maar de auto begon me daar een toeren te draaien. Ik werd bijna t luchtfilter ingezogen.
Interieur was matig. Stoelen waren goed, hemeltje was uiteraard aan vervanging toe, deurkaarten waren onder t raam ook aan t loslaten. Allemaal standaard 740 kwalen.
Toen de proefrit: Optrekken vond ik erg matig. Had het idee dat de auto inhield. Schakelen ging prima en de kickdown werkte ook goed. Remmen was ook helemaal niks mis mee.
Hoewel de vraagprijs niet hoog was, heb ik er vanaf gezien. Naar mijn idee was het te veel werk om hem echt netjes te krijgen. Gaat mij dan alsnog te veel geld kosten.
Ik ga rustig verder zoeken naar een ander exemplaar.
Jarl
Geplaatst: 09.07.2007 - 09:30
door Jarl
Hee..die tekst ken ik

:p
Geplaatst: 09.07.2007 - 12:27
door djjefw
v700r schreef:djjefw schreef:En hoe is het afgelopen? Ben benieuwd

Nou...ben vandaag dus bij die meneer geweest. Vriendelijke man. Allemaal prima.
Toen de auto. Voorkant zag er nog redelijk netjes uit. De zijkanten hadden gebruikerssporen, maar dat kan ook niet anders sinds 1987. De achterkant was niet om aan te zien. Er moet een nieuwe achterklep op nieuwe achterlichten in...enz enz enz. Best veel werk naar mijn idee.
De motor was een B230K en bij koude start ging netjes de auto shoke erop, maar de auto begon me daar een toeren te draaien. Ik werd bijna t luchtfilter ingezogen.
Interieur was matig. Stoelen waren goed, hemeltje was uiteraard aan vervanging toe, deurkaarten waren onder t raam ook aan t loslaten. Allemaal standaard 740 kwalen.
Toen de proefrit: Optrekken vond ik erg matig. Had het idee dat de auto inhield. Schakelen ging prima en de kickdown werkte ook goed. Remmen was ook helemaal niks mis mee.
Hoewel de vraagprijs niet hoog was, heb ik er vanaf gezien. Naar mijn idee was het te veel werk om hem echt netjes te krijgen. Gaat mij dan alsnog te veel geld kosten.
Ik ga rustig verder zoeken naar een ander exemplaar.
Jarl
Oke, toch jammer

Geplaatst: 24.07.2007 - 10:02
door ronderendorp
ik vind hem wel interessant voor de onderdelen! heeft iemand een telefoonnummer voor mij want de mail gaat niet zo snel geloof ik.!
tnx