gelukkig nog een paar maandjes en dan ben is van mijn V50 af

Geleverd vanaf 2003
cordi
2nd Gear member

Wel Vvijftig. Ik had ook verschrikkelijk veel problemen met mijn V50, ook de inruilwaarde was enorm laag zodat dit de wagen voor mijn vrouw is geworden. Nu momenteel ben ik wel tevreden over de V50 2.0D. De kinderziektes zijn eruit gehaald! Ik heb inmiddels ongeveer 5000 km gereden met de nieuwe Mondeo Titanium 2.0 D. Je mag er zeker van zijn dat dit een echt schitterende keuze is. Je moet de autogids (Belgisch tijdschrift) maar eens lezen. De Mondeo komt telkens als beste keus uit, zelfs in Duitse autotijdschriften. Ik heb al met Audi A4(2), Volkswagen Passat (4) en Volvo V50 (1) gereden, de Mondeo overtreft echt al de voorgaande wagens. Lekker ruim, erg goede sportzetels, een 70 liter tank en meteen volledig uitgerust. Je zult je de aankoop zeker niet beklagen. Ik wil absoluut geen reklame maken voor Ford, maar als een wagen goed is mag dat wel gezegd worden vind ik. Mijn eerste 5000 km waren met de Volvo een ramp. Binnenregenen, stilvallen (gaspotentiometer stuk), gekraak aan de linkervoorkant van de stuurinrichting, uitvallen van de radio, een dieseltank die eigenlijk meer geschikt is voor een kleine stadsauto, geen aux aan de radio, geen mp3 enz... Ga maar voor die Mondeo en lees er de autotesten eens op na!
cordi
2nd Gear member

Ik was ook nog vergeten te zeggen dat de klantenbehandeling echt schandalig was! Als ik een goede raad mag geven, ga dan op zoek naar een kleine Fordgarage. Ik heb dat ook gedaan. Werkelijk een heel verschil, erg vriendelijk en steeds klaar om te helpen. Ik ga nu gewoon met de Volvo van mijn vrouw naar de Fordgarage! De 5 cilinderer van Volvo zit ook in de nieuwe Mondeo.
Vvijftig
2nd Gear member

Cordi, dank voor je info, goed om te horen dat je veel schik heb met de mondeo, moet ook zeggen dat ik het een zeer mooie auto vindt.... ik heb inmiddels de docmentatie opgehaald!!!, mijn keuze zal vallen op de mondeo station met 5 cylinder motor.
"Spee rijdt altijd mee"
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”