Vandaag is de auto naar de dealer geweest.
En ja, ze denken dat ze het hebben gevonden en ik geloof dat ze gelijk hebben... In het allereerste begin dacht ik dat het vanuit mijn stuur of de stuurkolom kwam, omdat de dealer die de auto geleverd heeft echter dacht dat het achter de tellerklokken zat ben ik ook maar gaan denken dat het dan wel in het dashboard zou zijn, alhoewel ik toch steeds heb geprobeerd of het weg ging als ik bijvoorbeeld de richtingaanwijzerhendel stevig vast hield...
Volgens de monteur van de dealer in mijn woonplaats werd het waarschijnlijk veroorzaakt door de veer van de stuurverstelling, dus toch in de stuurkolom... dit heeft hij nu gefixt en ik ben natuurlijk gelijk een flink stuk ermee gaan rijden en .................. :multi: IK HOOR HET NIET MEER!!!
Nu hopen dat het zo blijft maar eigenlijk ben ik daar van overtuigd! Dus als er nog meer toekomstige bezitters zijn met dit bijgeluidje...
Complimenten voor de dealer hier in Goes ( Volvo de Groene ) die de auto niet heeft geleverd maar wel de problemen mag oplossen. Vandaag voor de eerste keer bij hun geweest en direct een prima indruk! Ik ben er blij mee :hotsun:
Volvo C30... Tsja...
- hansmoerman
- 1st Gear member
Ben ik blij dat ik mijn C30 bij Volvo de Groene is Goes heb besteld. Ik kan haast niet wachten tot hij geleverd wordt.
C30 Momentum | 1.8 | Cosmic White Metallic Pearl| Cosmic White Bodykit |Cosmic White Spiegels | Spartacus 17 "; | ECC | Performance Audiosysteem | Cruisecontrol |Audio Stuur |Sportpedalen | Kalix Off Black / T-Tec bekleding | Virtual White inleg | Loadcover hard | Blue Tooth