verschil

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
tommytommy
4th Gear member

Ik zag het verschil ook nooit...heldere en niet heldere koplampen...dacht de eerste 3 maanden dat ik mooie lampen had...toen ik al die jappen zag met mooie heldere lampen op auto`s vanaf 2000....ging ik mij pas irriteren aan mijn lampen...aangezien de auto 1/2 duurder is in veel gevallen.

Ik heb nooit begrepen waarom Volvo dit heeft gedaan tot 2004..misschien komt het omdat ze pas sinds 2000 uit het stoffig imago proberen te komen...echter vergeten ze dat een groot deel van de doelgroep tussen de 25-40 jaar oud is... Je ziet het...veel mensen nemen hier genoegen mee zonder dat ze het doorhebben...die zien alleen die mooie lijnen van de S60...en vergeten andere belangrijke bling-bling eye-catchers, die net zo belangrijk zijn voor een auto.

Dus even heldere koplampen(700e) en achterlichten(300e) kopen..:-)

Ik heb dit op mijn 2002 edition gedaan..morgen gaat m`n 2005 bumper erop..die heeft een grotere grille. Sierstrips glad laten maken en laten spuiten rondom...en dan nog bijpassende velgen.

Wel leuk is dat je echt alles van het huidige model op een 2001 auto kan bouwen...past gewoon...

Zie onder foto...model 2005..en daarnaast nog een 2004 (die precies het zelfde is als een 2001,,op de spiegels na)

Gr Tommy
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
jpsystem
Starter

tommytommy schreef:Ik zag het verschil ook nooit...heldere en niet heldere koplampen...dacht de eerste 3 maanden dat ik mooie lampen had...toen ik al die jappen zag met mooie heldere lampen op auto`s vanaf 2000....ging ik mij pas irriteren aan mijn lampen...aangezien de auto 1/2 duurder is in veel gevallen.

Ik heb nooit begrepen waarom Volvo dit heeft gedaan tot 2004..misschien komt het omdat ze pas sinds 2000 uit het stoffig imago proberen te komen...echter vergeten ze dat een groot deel van de doelgroep tussen de 25-40 jaar oud is... Je ziet het...veel mensen nemen hier genoegen mee zonder dat ze het doorhebben...die zien alleen die mooie lijnen van de S60...en vergeten andere belangrijke bling-bling eye-catchers, die net zo belangrijk zijn voor een auto.

dus de linkse mt de oranje knippelichten is een phase II model, en de rechtse een phase 1.?

Dus even heldere koplampen(700e) en achterlichten(300e) kopen..:-)

Ik heb dit op mijn 2002 edition gedaan..morgen gaat m`n 2005 bumper erop..die heeft een grotere grille. Sierstrips glad laten maken en laten spuiten rondom...en dan nog bijpassende velgen.

Wel leuk is dat je echt alles van het huidige model op een 2001 auto kan bouwen...past gewoon...

Zie onder foto...model 2005..en daarnaast nog een 2004 (die precies het zelfde is als een 2001,,op de spiegels na)

Gr Tommy
Dave2007
2nd Gear member

Na - dan heb ik nog 1.5 maanden tot ik de lampen moet vervangen. Doet dit de Volvo dealer ook - het liefst meteen Xenon lichten erin ?

Groet,

Dave
tommytommy
4th Gear member

De volvo doet dit niet...is voor de klusser. Je moet wel wat solderen etc..heb een beschrijving gemaakt:

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=11095

Ik zou gewoon normale halogeen koplampen kopen en een kwaliteits set xenon erin zetten (xenon zelf 30min werk met inbouwen). Kost 210 E met garantie. Ik zou rond de 4500-6000 k blijven..anders wordt het te blauw.

Je kan ze ook voor 100e kopen op marktplaats..weet niet of die nou wel zo goed zijn.

2ehands halogeen koplampem kosten ca 450 E, nieuw 650 E als je korting hebt bij de dealer. Xenon kost nieuw 1600 E dacht ik..en 2e hands 600-700 E

Ik ben van mening dat je niet moet beginnen met 2ehands xenon..gaat het stuk...betaal je voor 1 starter 350e...Volvo parts zijn duuur.

Kan je beter aftermarket nemen...

Heb ik ook gedaan..:-)

Gr Tommy
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”