Normale levensduur van wagen is toch 8 à 10 jaar, buiten natuurlijk km-vreters zoals jij blijkbaar... Ik had ook de luxe om elk jaar met een nieuwe te rijden, maar da's verleden tijd. En ik denk wel dat m'n nieuwe wagen iets langer zal meegaan dan 2, 3 en zelfs 4 jaar!
gisterenavond was het eindelijk zover.
na de nodige uitleg (de verkoper wist niet hoe een locatie moest opgeslagen worden als favoriet in de gps LOL) kon ik eindelijk de baan op.
afgehaald met 5 km op de teller
nu intussen al voorbij de 300km... GOGOGOGO
Sinds deze morgen terug thuis van een weekje italie (intussen 5000km op de teller)
Enkele mooie pics kunnen shooten.. (dees weekend online)
Eerste ervaringen:
-zetels zitten uitmuntend
-vermogen valt goed mee (thx PPE)
-verbruik is zeer goed
-enkel bij de snelle bochten in zwitserland kreeg ik soms een zwieperig gevoel (allicht door de hoge banden)
-topspeed 200 (GPS)
intussen 23500 kms op de teller.
buiten een éénmalig skid-service melding op de BC geen enkel probleem te melden.
Eerste onderhoud werd uitgevoerd aan 19000 kms bij garage Vandewalle in Tielt : afknapper.
-2 zwarte strepen op mijn quartz interieur
-de mecano heeft een testrit gedaan zonder luchtfilter
-onderhoud OP AFSPRAAK duurde 2 uur
Kaze, hoe zit het met de trekkracht van jou auto? Ik zal vanaf volgende week een maand met een V50 1,6D moeten rijden in afwachting van de bestelde V70 2,4D. Ik rijd nu met een Vectra 150PK die ik moet inleveren en ben bang dat het verschil nogal groot zal zijn.
Sinds 02/01/2014 V60 D6 PIH Geartronic/Summum/Xenium Pack/Business Motion Pack/Advanced Safety pack/Winter Pack/Black Sapphire/Beechwood/offblack
Sinds 30/09/2010: V70 D3 Geartronic/Summum /Xenium pack/security pack/Njord 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder
Sinds 31/02/08: V70 2,4D Geartronic/Summum/mobility pack/security pack/iPod Interface/zonnebrilhouder/Meissa 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder[/s]