Pagina 2 van 2

Geplaatst: 21.10.2008 - 21:40
door toppertje


Gelukt! Nieuwe LMM is binnen, maar mijn "oude" zit met speciale boutjes vast. Deze hebben een soort thorx model met een klein pennetje precies in het midden. Wie weet waar ik een bit kan kopen die hier op past? Tevens de volgende vraag. Moet een LMM weer opnieuw worden ingeregeld of is dit plug&play? Ben benieuwd....?
met een beetje pielen(sorry voor mijn woordgebruik),
lukt het ook om ze los te krijgen met een kleine schroevendraaier
of een punttang.
daarna nieuwe kruiskop schroeven monteren,en je bent er af

Geplaatst: 08.11.2008 - 19:16
door volvootjeV70
toppertje schreef:


Gelukt! Nieuwe LMM is binnen, maar mijn "oude" zit met speciale boutjes vast. Deze hebben een soort thorx model met een klein pennetje precies in het midden. Wie weet waar ik een bit kan kopen die hier op past? Tevens de volgende vraag. Moet een LMM weer opnieuw worden ingeregeld of is dit plug&play? Ben benieuwd....?
met een beetje pielen(sorry voor mijn woordgebruik),
lukt het ook om ze los te krijgen met een kleine schroevendraaier
of een punttang.
daarna nieuwe kruiskop schroeven monteren,en je bent er af
Hij zit erin! Opvallend hoe de motor vanaf +/- 2000rpm beter en soepeler doortrekt. Ook de rookpluim is aanzienlijk minder geworden. Het lijkt alsof het toerenbereik veel makkelijker bereikbaar is. Ik hou jullie op de hoogte!

Geplaatst: 08.11.2008 - 20:31
door toppertje
mooi dat het gelukt is.
veel roe.... plezier. :mrgreen: