Pagina 2 van 2
s60 achteruit verwarming
Geplaatst: 31.08.2007 - 23:23
door arnoud
Zo ziet het paneel er normaal uit, mocht je het morgen open hebben liggen:
alleen de blokjes in de rode cirkels heb ik er achterop geplakt...
Normaal zitten er dus alleen boven twee stekkers vast en eentje voor de 12V aansluiting.
Geplaatst: 01.09.2007 - 10:58
door Fast Roger
Uit de CEM module... Toevallig op pin10 van connector D :roll:
Dan is dit het snelheidssignaal.
Nadat je het contact afgeschakeld hebt wacht wel minimaal 3 minuten voordat je de accu lostrekt. Voordat je de accu terug aansluit zorg ervoor dat het contact in stand 2 staat.
Veel succes
Geplaatst: 03.09.2007 - 20:51
door steven460
hmmm
Er staat permanent 12 Volt op. heb nog niet gekeken met de oscciloscoop wat er gebeurt als de auto gestart wordt, of er communicatie over gaat, maar de tijden van communicatie op 12 volt niveau is van vroeger.
Ok ik gaat de scoop er aan hangen...
Weet jij mischien waar ik het elektrisch schema van de auto inclusief draadcodes en kleuren kan vinden? De Vadis dvd die ik heb heeft allemaal simpele afstandelijke plaatjes... Wil graag meer in detail weten

Geplaatst: 03.09.2007 - 21:33
door steven460
scoopbeeld tijdens starten,, zit geen relais voor oid. permanent op de 12 volt
Wordt steeds simpeler.... zou het mischien een verloren draad zijn van een achteraf inbouw car-kit? Absurd om wel de retour (-) op te ruimen, en niet de voedende kabel welke continue onder 12 volt staat.
Geplaatst: 03.09.2007 - 23:13
door arnoud
Zou goed kunnen, het ontdoen bij verkoop gaat meestal een stuk ruiger dan het inbouwen...
Geplaatst: 05.09.2007 - 20:15
door Fast Roger
Ik heb helaas ook geen schema's en kleurcodes.
Het scoopbeeld wat je laat zien geeft een spanning van 10,6V. Is dat niet een beetje weinig :drinking:
Maar ja gewoon ff kijken waar de draad verder naartoe gaat en loskoppelen. Al die losse rommel in je auto waar je niet weet waar het vandaan komt gewoon weghalen.
Ik heb daar zo''n hekel aan dat draden in de auto rondslingeren die niet mooi en fatsoenlijk weggewerkt zitten.
Maar hoe is het nu met je ECC eigenlijk?