Mogelijke aanschaf S60

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
plim
4th Gear member

sjappi schreef:
tommytommy schreef:"Drie jaar is niet niets in het leven van een wagen. "

Waarom wil je dan 5-7000 Euro meer betalen voor een auto die 3 jaar jonger is..en feitelijk het zelde is...ook kwa inhoud.

Je hebt misschien een blauw logo op het stuur..i.p.v. een zwarte..en kleinere spiegels. Verder is het alleen maar hoe vol de auto is gekocht...spaceballl..en andere snufjes.

Gr Tommy
2001: 7 jaar oud
2004: 4 jaar oud
Die eerste is dus bijna dubbel zo oud, dus dubbel zoveel slijtage aan alle onderdelen. En een kilometerstand die ongeveer dubbel zo hoog ligt.
De kleur van het logo of het formaat van de spiegels kan mij gestolen worden. Het gaat om de slijtage van de essentiele onderdelen.
Daarnaast is er onderhuids ook wel wat veranderd in de loop der tijd. Ik kwam een keer met een probleempje met mijn remlichten bij de dealer. In de werkplaats pakte de monteur even een boek, om uit te zoeken welk relais in de achterste zekeringskast moest worden vervangen. Bleek het boek bij model 2002 te horen.... daar zat het relais toch echt op een andere plaats.
Later bij chippen kwam ik er achter dat er verschillende ECU's zijn gebruikt in de verschillende bouwjaren. Ook voor de "grote" face lift van modeljaar 2005.
Volvo 340 GL; Volvo 440 GL; Volvo 850 GLT; Opel Vectra 2.5 V6 CDX automaat; Nissan Maxima QX 3.0; Volvo V70 2.5 Europa; Volvo S60 2.4, automaat, FastTech, Venetian Red Pearl, Mimas, Edition, Woodline, Svangen; Peugeot 206 2.0-16v GTI, Gris Fer, Leer, 16'' Ouragan, etc. etc.; Volvo S60 2.4T, automaat, Mobility Line, Comfort Line, Nidingen met 17'' Tethys, Family Line, Maya Yellow
Ford Edge 3.5 V6; Chevy Volt; Mustang GT, 5.0 V8
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”