Daarnaast is er onderhuids ook wel wat veranderd in de loop der tijd. Ik kwam een keer met een probleempje met mijn remlichten bij de dealer. In de werkplaats pakte de monteur even een boek, om uit te zoeken welk relais in de achterste zekeringskast moest worden vervangen. Bleek het boek bij model 2002 te horen.... daar zat het relais toch echt op een andere plaats.sjappi schreef:2001: 7 jaar oudtommytommy schreef:"Drie jaar is niet niets in het leven van een wagen. "
Waarom wil je dan 5-7000 Euro meer betalen voor een auto die 3 jaar jonger is..en feitelijk het zelde is...ook kwa inhoud.
Je hebt misschien een blauw logo op het stuur..i.p.v. een zwarte..en kleinere spiegels. Verder is het alleen maar hoe vol de auto is gekocht...spaceballl..en andere snufjes.
Gr Tommy
2004: 4 jaar oud
Die eerste is dus bijna dubbel zo oud, dus dubbel zoveel slijtage aan alle onderdelen. En een kilometerstand die ongeveer dubbel zo hoog ligt.
De kleur van het logo of het formaat van de spiegels kan mij gestolen worden. Het gaat om de slijtage van de essentiele onderdelen.
Later bij chippen kwam ik er achter dat er verschillende ECU's zijn gebruikt in de verschillende bouwjaren. Ook voor de "grote" face lift van modeljaar 2005.