ervaring met caravan

Geproduceerd bij NedCar in Born
ChickenS40
2nd Gear member

stumperds inderdaad, maar dat bedoel ik niet zo rot hoor :-P
PhaseI S40 2.0 T '98 160PK
DeNNiS_
4th Gear member

jullie hebben het allemaal over vermogen vermogen vermogen...
daar gaat et echt niet om die auto krijgt em wel vooruit hoor!
alleen kan je niet met 80 omhoog ofzo zoals met een 2.0T
nouw en?? voor die ene week op een heel jaar dat je is ff die caravan mot trekken?
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
Turbodesk
5th Gear member

Inderdaad zo denk ik er ook over. Ik kan mijn zuurverdiende geld maar 1 keer uitgeven.
Erg leuk om het hele jaar met zo veel vermogen rond te rijden, maar zoals jullie hierboven al konden lezen is het verbruik hoger en kan je ook meer wegenbelasting betalen.
Ik betaal al meer dan genoeg aan mijn heilige koe.

En blijkbaar ben ik ook een stumperd met mijn 1.8, erg zielig om zulke opmerkingen hier te plaatsen. Ik dacht dat we hier met volwassenen over onze trotsen aan het praten waren.
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Crazyclaws
1st Gear member

Dat is ook mijn idee. Ik heb deze V40 nu een paar maanden geleden gekocht en paar keer met een aanhanger van een 1100kg gereden....Nee, dan issie niet een van de snelste, nou en? Ik heb deze wagen niet gekocht om constant met een zware aanhanger te rijden. Ik vind het een heerlijke wagen en een stumpert omdat ik niet een enorme motor er in heb zitten??
V40 1.8 Europa '99
ChickenS40
2nd Gear member

Turbodesk schreef:Inderdaad zo denk ik er ook over. Ik kan mijn zuurverdiende geld maar 1 keer uitgeven.
Erg leuk om het hele jaar met zo veel vermogen rond te rijden, maar zoals jullie hierboven al konden lezen is het verbruik hoger en kan je ook meer wegenbelasting betalen.

En blijkbaar ben ik ook een stumperd met mijn 1.8, erg zielig om zulke opmerkingen hier te plaatsen. Ik dacht dat we hier met volwassenen over onze trotsen aan het praten waren.
Voor de zoveelste keer, ik bedoel het niet zo, dat jullie het nou zo letterlijk nemen. pffff, ik bedoel gewoon dat ik vaak genoeg wagens tegenkom die zo zwaar beladen zijn met aanhanger/caravan dat ze bijna niet vooruit komen, dan denk ik , neem toch iets meer vermogen.
Ik zal voortaan iets duidelijker zijn. En nogmaals, stumpers is NIET zo bedoeld!!!!
timvandoorn
2nd Gear member

ChickenS40 schreef:
Turbodesk schreef:Inderdaad zo denk ik er ook over. Ik kan mijn zuurverdiende geld maar 1 keer uitgeven.

Voor de zoveelste keer, ik bedoel het niet zo, dat jullie het nou zo letterlijk nemen. pffff, ik bedoel gewoon dat ik vaak genoeg wagens tegenkom die zo zwaar beladen zijn met aanhanger/caravan dat ze bijna niet vooruit komen, dan denk ik , neem toch iets meer vermogen.

Ik zal voortaan iets duidelijker zijn. En nogmaals, stumpers is NIET zo bedoeld!!!!
Ooh joh het is allang goed, ik had het ook niet zo opgevat. Ben eigenlijk stiekem wel een beetje jaloers op je motor maar niet op je auto, want vind v40 mooier. Tegelijkertijd ook beetje medelijden met je want je extra kosten voor verzekering, brandstof en onderhoud zou ik niet willen hebben :D
Some are born great, some achieve greatness, but volvo's have greatness thrust upon them.
ChickenS40
2nd Gear member

Ik moet zeggen dat ik stiekum eenzelfde motor toch eigenlijk wel in een V40 had willen hebben want nu stouw ik met vakantie dat ding helemaal vol terwijl ik met een V40 waarschijnlijk nog wat ruimte over zou hebben.
En inderdaad, ik betaal waarschijnlijk iets meer, maar ja......... tis nu eenmaal zo.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”