Geplaatst: 07.09.2007 - 09:36
Wat V440 zegt is inderdaad een goede aanpak om je motor weer 100% te krijgen.
Ik zou alleen nu even wachten met eraf halen van teveel dingen (kleppendeksel, enz), totdat de motor weer gewoon, zoals voorheen, loopt.
Je zegt dat je aan de verdelerkap hebt gezeten en dat daarna de auto niet meer start en ploft. Controlleer de timing en de ontstekenings volgorde!! Deze moet gewoon goed staan anders zal je de auto niet gemakkelijk kunnen starten.
De slangetjes die je vervangen hebt zijn veelal vacuum slangetjes en moeten inderdaad niet gebroken zijn. Let wel even op of deze nieuwe niet wegsmelten! Meestal start je auto nog wel als een slangetje kapot is, maar loopt deze onregelmatig.
Probeer eerst het probleem met je verdelerkap op te lossen, zodat de auto weer loopt.
Ik zou alleen nu even wachten met eraf halen van teveel dingen (kleppendeksel, enz), totdat de motor weer gewoon, zoals voorheen, loopt.
Je zegt dat je aan de verdelerkap hebt gezeten en dat daarna de auto niet meer start en ploft. Controlleer de timing en de ontstekenings volgorde!! Deze moet gewoon goed staan anders zal je de auto niet gemakkelijk kunnen starten.
De slangetjes die je vervangen hebt zijn veelal vacuum slangetjes en moeten inderdaad niet gebroken zijn. Let wel even op of deze nieuwe niet wegsmelten! Meestal start je auto nog wel als een slangetje kapot is, maar loopt deze onregelmatig.
Probeer eerst het probleem met je verdelerkap op te lossen, zodat de auto weer loopt.