Pagina 2 van 2

Geplaatst: 06.10.2007 - 23:21
door sjappi
Ik heb deze informatie gekregen van een Noor die hetzelfde probleem had.

Geplaatst: 07.10.2007 - 09:28
door rlaak
Sjappi

ik ga de dealer eens vragen wat de kosten zijn van het herladen van de software.

dank

Geplaatst: 07.10.2007 - 10:43
door MM
Ik heb met zelfde leesprobleem de speler laten vervangen door de dealer. Daarna kwamen er in eerste instantie veel andere storingen terug. Vastlopen, traag, ''naast de weg rijden''. Weer terug gegaan en weer nieuwe speler gemonteerd en daarna ook nog software opnieuw geinstalleeerd. Nu werkt het weer prima! Dus of je zo gemakkelijk zelf een andere speler succesvol kan plaatsen vraag ik me af. Ben wel beetje angstig voor eerste keer dat ik dvd moet wisselen..... Overigens heeft dealer goed coulance voorstel gedaan, maar dat is echt aan de dealer. Ik laat alles door de dealer doen, dan doet hij ook wat voor mij! (ook al heb ik de auto elders gekocht!)

Geplaatst: 07.10.2007 - 12:05
door rlaak
ik heb inmiddels besloten dat er weinig anders rest dan de dealer eea te laten vervangen. Blijf wel verbaasd over de kosten die blijkbaar verbonden zijn aan het in in leven houden van rti.

Wat is de garantie die wordt afgegeven bij een nieuwe speler ?