Pagina 2 van 6
Geplaatst: 22.10.2007 - 11:25
door Fulaks
Nu dacht ik dat Teknikensvärld doorgaans goed geïnformeerd was, zeker omtrent de merken uit het hoge noorden ?
Geplaatst: 22.10.2007 - 11:31
door bart simpson
Fulaks schreef:Nu dacht ik dat Teknikensvärld doorgaans goed geïnformeerd was, zeker omtrent de merken uit het hoge noorden ?
het is dus geen schande om er ook eens naast te zitten

Geplaatst: 22.10.2007 - 11:34
door Auk
Dus jullie zijn het met ons eens?

Geplaatst: 22.10.2007 - 11:41
door bart simpson
Auk schreef:Dus jullie zijn het met ons eens?

F. Arp (en die is doorgaans zeer behoorlijk geinformeerd) heeft deze mogelijke uitbreiding ook niet genoemd in de toekomstvisie van Volvo, geloof dus ook niet dat deze komen gaat
Geplaatst: 22.10.2007 - 11:57
door Franswa
Ik vind hem schitterend, haast nog mooier dan de drie deursversie.
Het ziet er lekker kort, dik en breed uit. Een ijzersterke concurent voor de BMW 1- en de Audi A3 versies.
Volvo hou vol!!!!!!!!
Geplaatst: 22.10.2007 - 11:59
door Auk
Vol houden heeft geen nut, ookal wil je graag een model op de markt brengen waar haast geen markt voor is...
Geplaatst: 22.10.2007 - 12:11
door bart simpson
Als er vraag naar is zal men het misschien willen overwegen, kan me alleen die vraag niet voorstellen als ik mensen zie reageren op de beschikbare bagageruimte van een C30
Geplaatst: 22.10.2007 - 12:34
door Auk
Dan kun je de vraag naar een V30 toch juist wel voorstellen? De V30 zal dan een iets grotere bagage ruimte hebben..?!
Maar nog, zo houden ze niet meer vast aan het 1800ES, 480, C30 gevoel.. zonde..
Geplaatst: 22.10.2007 - 12:36
door bart simpson
Auk schreef:Dan kun je de vraag naar een V30 toch juist wel voorstellen? De V30 zal dan een iets grotere bagage ruimte hebben..?!
Maar nog, zo houden ze niet meer vast aan het 1800ES, 480, C30 gevoel.. zonde..
Een V30 zal als je die impressie ziet gebruik maken van een C30 body maar dan met 2 extra deuren.
Maak je hem groter en toegankelijker dan wordt het al snel een V50, op een doublure daarvan zit nu niet echt iemand te wachten, ik kan me de vraag dus niet voorstellen
Geplaatst: 22.10.2007 - 13:24
door Oceanracer
bart simpson schreef:Niemand zit te wachten op een "overbodig" model (makkelijk achterin kunnen komen icm met geen bagageruimte)
Wat een onzin! Die vleugels van deuren krijg je op een gemiddelde parkeerplaats bij IKEA of een AH-supermarkt nog geen 40 cm open. Ik ken jouw postuur niet, maar ik weet zeker dat ook jij er dan niet makkelijk in of uit kunt stappen. Met mijn 1,91 meter lengte is het nog te doen, maar mijn vrouw moet met haar 1,65 meter toch verder naar voren met de stoel en dan moet de deur dus verder open kunnen om in te stappen. Bovendien is het iedere keer weer een aardige gymnastiekoefening om je gordel te pakken te krijgen, omdat de B-stijl zo ver naar achteren zit.
Jaja, ik hoor de opportunisten hier al miepen: Dan moet je geen coupe kopen! Tja, maar als je de V50 niet mooi (lees: veels te burgelijk) vind, lijkt met dit een zeer goed alternatief.
Ik zeg: Laat maar komen!
Geplaatst: 22.10.2007 - 13:33
door Ben
Oceanracer schreef:bart simpson schreef:Niemand zit te wachten op een "overbodig" model (makkelijk achterin kunnen komen icm met geen bagageruimte)
Ik zeg: Laat maar komen!
Of een 2-deurs met schuifdeuren dan maar

Geplaatst: 22.10.2007 - 13:40
door bart simpson
Je kunt de gordels haken aan een speciaal daarvoor aanwezig zijnd haakje (net als bij de C70) ze zijn dan altijd onder handbereik, een onzinargument dus.
Verder wil jij dus 2 achterdeuren uitsluitend en alleen om kortere voordeuren te krijgen? jaja.....
Geplaatst: 22.10.2007 - 13:45
door Paul
Die korte deuren zijn echt heel vervelend, rij namelijk vaak in een BMW 1 serie en die deuren zijn gewoon klein. En ik ben 1,92 en kan dan ook niet in zijn geheel meteen in de auto stappen (dit klinkt raar maar probeer maar eens).
Toch altijd een gejanus, plus het ziet er niet uit!
Geplaatst: 22.10.2007 - 18:39
door Oceanracer
bart simpson schreef:Je kunt de gordels haken aan een speciaal daarvoor aanwezig zijnd haakje (net als bij de C70) ze zijn dan altijd onder handbereik, een onzinargument dus.
Verder wil jij dus 2 achterdeuren uitsluitend en alleen om kortere voordeuren te krijgen? jaja.....
Laat ik het anders zeggen: Ik zou geen C30, A3, 1 serie 3-deurs kopen
omdat deze deuren mij veels te groot zijn. Dus als deze in 5 deurs uitvoering worden aangeboden, sluit ik dat
daardoor niet uit.
Ik heb meerdere Golfjes gehad, allemaal 5 deurs, enkel en alleen om de reeds door mij aangegeven redenen. Ieder zijn voorkeur, zal ik maar zeggen.
Geplaatst: 22.10.2007 - 19:19
door bart simpson
Volvo zou er dus misschien 1 kunnen gaan verkopen, maar misschien ook niet (goed begrepen?)
Geplaatst: 22.10.2007 - 19:34
door Volvorijden
Tja en was is dan het nut van een V50?
Geplaatst: 22.10.2007 - 19:48
door Ben
Volvorijden schreef:Tja en was is dan het nut van een V50?
Hoe bedoel je?
Geplaatst: 22.10.2007 - 20:00
door Franswa
Toch blijf ik hem mooi vinden en er is denk altijd wel een (beperkte?) markt voor bepaalde modellen.
Er hoeven er niet gelijk honderdduizenden van verkocht worden.
Als je hiermee een bepaalde groep kopers mee weet te vangen is hun volgende auto misschien wel een grotere Volvo.
Tenslotte is iedere Volvo die verkocht wordt een BMW, Audi etc. minder.
Geplaatst: 22.10.2007 - 22:11
door Oceanracer
Franswa schreef:Tenslotte is iedere Volvo die verkocht wordt een BMW, Audi etc. minder.
Mijn idee. Maar onze mening wordt niet door iedereen hier gedeeld.
Ik zou de enige zijn lees ik hier, dus als ik eens op zoek zou gaan naar een kleinere wagen, zal het toch een A3 Sportback of BMW 1 moeten worden, omdat Volvo alleen voor mij geen 5-deurs C30/V30 wil produren.
Geplaatst: 22.10.2007 - 22:18
door Ben
Oceanracer schreef:omdat Volvo alleen voor mij geen 5-deurs C30/V30 wil produren.
flauw hè
