slijtage veiligheidsgordel

Geproduceerd bij NedCar in Born
menjo
7th Gear member

Fredk schreef:Ben je iets kleiner van stuk, trek je de gordel schuin naar beneden ipv van naar voren schuurt hij door het plastic, met als gevolg rafelen van de gordel.
Dus inderdaad een ontwerpfout in mijn optiek. Je moet uitgaan van een gemiddelde gebruiker.
Juist niet, heb je gelezen wat ik schreef?
LUBERO
1st Gear member

Blijf bij mijn standpunt ,dat erbij volvo nogal veel stukken ,vroegtijdig de geest geven das een punt,
Maar waarom deze wisselstukken gemiddeld meer moeten kosten dan van een ander vergelijkbare wagen dat gaat er bij mij niet in .
Ik heb drie wagens
Een volvo
duurder in onderhoud duurdere stukken meest problemen nu 200000 km
koppakking vernieuwd ,krakende koppeling , ophanging klepert en ramelt ,erg ,schakelbusen ,thermostaathuis,gordel slijt door ,enz

Een audi
nu 220000 km relatief goedkope onderdelen probleemlose wagen enkel het noodzakelijk onderhoud nog geen nieuwe stukken en deze wagen vertoont geen van deze irritante problemen

Een mercedes nu 100000 (dus op lange termijn doe ik hier geen uitspraken over)
geen problemen tot nu toe
bij deze valt wel op dat hier de normale vervang onderdelen het goedkoopst zijn (remmen ,schijven ,filters )

Alle 3 de wagens worden op de zelfde manier behandeld en onderhouden dus daar kan het niet aan liggen
Onlangs nog problemen aan de pomp gehad
bij volvo moest je het stuk volledig aankopen deze waren niet los verkrijgbaar , je geet dan naar een renault garage en deze kun je dan wel los krijgen !!!!

Ik zeg nu niet dat dit een slechte wagen is ivm rijgedrag kan hij best zijn mannetje staan maar het is toch iedere keer "wat nu weer "

Ik weet best dat een wagen aan slijtage onderhevig is ik vergelijk enkel de wagens onderling
En ja de wagen is voor mij geen heilige koe maar enkel en alleen een gebruiks voorwerp en heb ik geen verering voor het ene merk t.o.v van het andere merk
dit zijn gewoon enkele vaststellingen
mvg
joris2006
1st Gear member

Er zijn Apk stations waar ze een keer aan de gordel trekken en dat ding verder niet meer inspecteren..Of dat 'goed' is moet men zelf bepalen natuurlijk..
Will my dream come true?
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”