Het spijt me wel Volvo ik heb een godsvermogen betaald voor een Volvo vanwege het veiligheidsaspect. Na aankoop is gebleken dat de Bluetooth-carkit niet overweg kan met de modernste telefoons, in mijn geval de Nokia N95. Dat ze dat niet voor elkaar krijgen is Jammer maar niet van levensbelang.
Ik rijd dagelijks in mijn Volvo in druk verkeer in de Randstad en ben in de vier weken dat ik de auto nu heb twee keer bijna platgereden, van achteren.
Stel nu dat in de tussenliggende periode iemand zijn Volvo had platgereden en de airbags zouden niet zijn afgegaan. Dat zou voor Volvo een catastrofe van de bovenste plank zijn geweest. Gelukkig is het niet gebeurd en is het Volvo(rijders) bespaard gebleven.
Ik heb spreek geen lof uit voor Volvo dat ze naar buitengekomen zijn naar de berijders toe dat is niet meer dan normaal in deze situatie. Wat ik niet kan waarderen is dat ze in hun brief hebben over enkele Volvo's van het type V/XC 70 moeten worden teruggeroepen terwijl het alleen in Amerika al om 1000 auto's gaat en in Canada om 500. Op die manier bagatelliseren ze het probleem, net als Volvo doet.
Ik ben er van overtuigd dat alle in Nederland tot nu toe afgeleverde auto's nagezien worden.
Kortom ik ben blij met mijn auto, hij rijdt als een trein (maar dan zonder vierkante wielen en de gebruikelijke vertraging) blij dat Volvo het probleem heeft opgelost , tenminste daar vertrouw ik dan maar op.
Desalniettemin blijf ik van mening dat Volvo de softwareop dit aspect tot in den treure had moeten testen en dat dit niet had mogen gebeuren. Als ik een onveilige auto had gewild dan had ik wel zo'n Chinees gebakje gekocht.
Volvo, wij zullen het niet eens worden over deze kwestie dus ik stel voor dat we elkaar niet verder in de haren vliegen, ik heb er al zo weinig.
![:wink:](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)