Rijtest: Volvo V70 T6 AWD Geartronic Summum

Gebruikersavatar
fransb85
3rd Gear member
Berichten: 336
Lid geworden op: 16.01.2007 - 19:54
Locatie: Utrecht

tsja 'k ben n beetje over dat chroom heen, nu elke kia picanto ermee volgeplakt wordt.... is de nieuwe bling-bling cultuur die inmiddels echt z'n beste tijd heeft gehad mijns inziens.. ja ja, sowieso is met een e, ik kan slecht typen met flaptops
Gebruikersavatar
xc-men
4th Gear member
Berichten: 687
Lid geworden op: 08.07.2007 - 11:45
Locatie: Spanje en Brasil
Contacteer:

Ja er zijn landen waar chroom helemaal in is, en inderdaad je zie het steeds meer ook bij de low budget merken word nu veel chroom verwerkt. Jammer dat je niet kan kiezen bij Volvo als je de Summun versie kies zit je gelijk aan de Chrome raamlijsten vast.
XC-MEN: XC70-D5-GT-MY08-Summun, Rica PPC Tuning +/-220PK
XC-WIFE: SEAT LEON 2.0 TDI 170PK MY12 Full options
Gebruikersavatar
fransb85
3rd Gear member
Berichten: 336
Lid geworden op: 16.01.2007 - 19:54
Locatie: Utrecht

schroevendraaier en een zwarte spuitbus dan maar.... of gewoon bij je dealer zeuren dat jet echt lelijk vindt en bedingen dat bij aflevering de chromen accenten zijn vervangen door zwarte. je komt een auto van minimaal 65 ruggen kopen, kan een beetje service geen kwaad toch? 'kan niet' is typisch nederlands. ik heb weinig goeds te zeggen over de manier van comsumeren in de verenigde staten, maar als er 1 ding is wat men daar wel begrepen heeft is het service, klant is koning enzo... kijk naar nederland, je mag blij zijn als je in een restaurant op een minder dan bedroevende manier bediend wordt door iemand die nog tenminste het fatsoen heeft niet iedereen te tutoyeren.. ach ja, mijn punt is, ik zou geen chroom nemen als ik 'm zou uitkiezen :wink: :roll:
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”