Pagina 2 van 2

Geplaatst: 06.11.2007 - 19:49
door Gast
bart simpson schreef:
AlexV70 schreef:Nieuwe kleppen doen ze niet bij de Volvo-dealer. Kan heel goed.
Daar vervangen ze gelijk de hele kop, tja dan lopen de kosten wel erg extreem op.
Zo rond de € 3500,-
ben je nu eindelijk al eens zelfstandig ondernemer geworden?
?? :?: Nee............ moet dat dan?
Maar waarom een kop vervangen, als er bijvoorbeeld alleen maar nieuwe klepzittingen vervangen moeten worden?
Kosten ± € 350,- tegen een kop van ± € 2000,-?
Daarom ben ik misschien ook geen zelfstandig ondernemer. :P

Geplaatst: 06.11.2007 - 19:54
door bart simpson
Wat kosten klepzittingen p/stuk vandaag de dag?

Geplaatst: 06.11.2007 - 20:58
door Bart-Jan
1234

Geplaatst: 06.11.2007 - 21:14
door bart simpson
AlexV70 is de expert.... toch?

Geplaatst: 06.11.2007 - 21:51
door Gast
Doe maar een PM, want @bart leert het toch nooit!
Jammer, maar helaas! :cry:

Geplaatst: 06.11.2007 - 21:53
door bart simpson
AlexV70 schreef:Doe maar een PM, want @bart leert het toch nooit!
Jammer, maar helaas! :cry:
Laten we daar maar op houden, de werkzaamheden van iedere dealer zijn in jouw optiek toch keer op keer (royaal) overbetaald en zelf doe je het niet karwei voor de prijzen die je hier noemt.

Geplaatst: 07.11.2007 - 19:21
door Bart-Jan
1234

Geplaatst: 07.11.2007 - 21:20
door D.M
Gefeliciteerd, ook een mooie auto met een dikke diesel Loopt erg goed en met weinig tot geen problemen!

Veel succes,

Gr. Dennis

Geplaatst: 08.11.2007 - 01:49
door TTT242
Bart-Jan schreef:auto is in 2003 geimporteerd uit Duitsland, als je de prijzen met de d5's vergelijkt is het goedkoop rijden op lpg. Zelfs als een koprevisie wordt meegerekend kan het makkelijk uit. En zeg nou zelf..0-100 in 7 sec, en een volle tank voor 25 euro. Wat wil je nog meer?
Ik ga er mij ook maar weer eens tussengooien :evil: Dat heb je goed gezien Bart-Jan, ik heb net dezelfde redenering gemaakt enkel met het verschil dat ik een benzinewagen heb gekocht in Duitsland en de Lpi installatie over heb gezet van m'n V70 Classic. 6de injector en flaslube erbij en rijden maar.