dan ziet ie er nog redelijk uit vind ik ..
zelf heb ik er juist net iets over de 20.000
B@ssie schreef:Het inhouden is ook beter nu met stekker op EGR-klep.
Heb er een inleg K&N luchtfilter ingelegd.
En ben al een week goed aan doortrekken tot juist voor rood.(Wel opletten voor boetes en verbruik gaat ook goed omhoog) maar soit.
Dit op aanraden van iemand die op Volvo GENT Werkt. Als Statistical Process Controller al heeft hij zelf de EGR van zijn auto afgesloten. Die heeft daar wat rond gevraagd ivm EGR en dit stelde ze hem voor dat ik moet goed optrekken tot rood. Om eens alles goed te kuisen binnen in.? :twisted: :twisted: :twisted:
Dit is geen EGR-klep en ook niet de luchtmassa oid.sanco schreef:Mooie foto maarrr... wat zien we daar allemaal? Is dit de EGR klep? is de nippel een soort onderdrukmeting? en wat zijn de draadjes rechts? luchtmassa oid?
Bij Autotune Heinz in Aalst in Belgie zeer bekent in deze streek.pieter007 schreef:wnr ga je hem laten chippen en waar ?
zal wel zijn zeker benzine en diesel zijn niet dezelfde motoren hé.gertsan schreef:maar is dat de verklaring?B@ssie schreef:gertsan
Mijn wagen is wel en Diesel 2.0
Uwen is en T5 zeker
:salute: :salute:Oceanracer schreef:Gertsan,
Mag een monteur wel aan jouw auto werken, of moet ie voor en tijdens de werkzaamheden steeds zijn handen wassen? ::lol:
ja, ik vond het ook raar eigenlijk, de klep zelf was vastgelast zodat deze gegarandeerd dichtblijft, en het motortje kon maar een beperkt stuk draaien totdat het tegen de schroef aandraaide...B@ssie schreef:Dit versta ik even niet. 2 laspuntjes en motor blokkeren???ppFreddy schreef: 2 kleine laspuntjes, motortje blokkeren met een schroef en voila
Als je de klep er van tussen doet moet je toch niets meer blokkeren.
En welk motortje????? waar zit dat op de kep of zo.
En wat doe je dan met de stekker.
Toch alvast bedankt voor de tip
collega van me gaat na de winter zijn BMW 320D touring laten doen daar, ze schatten een winst van 30pk...B@ssie schreef:Bij Autotune Heinz in Aalst in Belgie zeer bekent in deze streek.