Ja het bloed kruipt.......NOS schreef:gevanje schreef:s60 geartronic D5 40% stad 30% snelweg en 30% overig gemm. 1 op 14,5. Rijstijl sterk afhankelijk van het verkeer en het humeur.
Off Topicgevanje, weer een volvo?

Ja het bloed kruipt.......NOS schreef:gevanje schreef:s60 geartronic D5 40% stad 30% snelweg en 30% overig gemm. 1 op 14,5. Rijstijl sterk afhankelijk van het verkeer en het humeur.
Off Topicgevanje, weer een volvo?
Doorslippen van de wielen hoort bijna niet te kunnen met ingeschakeld STC of DSTC. Trillen van het stuur ook niet. Natuurlijk net voor ingrijpen van STC/DSTC kan de auto wat zoeken maar nooit zo dat je van de een naar de andere kant van de weg gaat. Ben wel met je eens dat het volle vermogen en koppel van de T5 niet echt goed op de weg te krijgen is bij een staande start. De tussensprintjes zijn echter geweldig, je komt eigenlijk nooit tekort bij een inhaalactie. Dat komt vaker voor dan een stoplichtsprintje (bij mij althans). Wat de boardcomputer aangeeft moet je zien als zeer optimistisch, de praktijk is altijd minder gunstig.michel a4 schreef:Ik heb een proefrit gemaakt met een T5 en dit wordt het niet ,naar mijn mening kan de auto(of ik) het vermogen niet aan.
We reden tijdens de proefrit in zijn 2 gaf gas en wist niet goed wat er gebeurde, het stuur begon te trillen en de wielen flink door te slippen.naar mijn mening hoort de T5 met awd te zijn ik rijdt audi quattro en heb dit logieserwijs nog nooit mee gemaakt.
Het verbruik viel wel mee ,flink lopen gassen, 10.4/100km gaf het dachboard aan .
ik ga nu een wat minder sterke motor proberen
michel
Maar, ehh, heeft de A4 Quattro óók 250 min-of-meer woeste paarden aan de wielen?michel a4 schreef:rogier het is ook niet zo dat ik alle kanten opging,maarja ik schrok :shock: toch even omdat ik het met mijn a4 quattro nog nooit heb gehad.
Ik kan er denk ik wel aan wennen denk ik,maar ja ik ben niet alleen,mijn vrouw :evil: moet er ook in rijden met de kinderen.
michel