Pagina 2 van 2
Geplaatst: 02.01.2008 - 14:55
door corhog
Heb net een nieuwe thermostaat besteld en aangezien niemand het weet ga ik wel vogelen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Geplaatst: 02.01.2008 - 23:21
door fjrene
thermostaat huis opzoeken,het deksel eraf halen en de nieuwe monteren,eventueel ontluchten.
Geplaatst: 03.01.2008 - 00:16
door corhog
Inderdaad, dus even zelf vogelen en even vragen bij de dielert waar ik moet zoeken.
Geplaatst: 03.01.2008 - 23:14
door fjrene
laat even horen of het je gelukt is????meneer kale bats.
Geplaatst: 04.01.2008 - 22:05
door corhog
Het is gelukt
Geplaatst: 04.01.2008 - 22:16
door corhog
Zoek de verschillen
Geplaatst: 04.01.2008 - 23:43
door fjrene
de ene is oud rechts en staat open de andere nieuw links en is dicht zoals het hoort.
Geplaatst: 05.01.2008 - 09:09
door corhog
De werktemperatuur is nu weer 85 graden , de kachel is een stuk sneller warm en volgens mij istie ook weer wat minder dorstig.
Geplaatst: 31.01.2008 - 20:26
door blunt
Door dit plaatje is mijn dag helemaal weer goed!!!! Heb 't zelfde probleem al jij had, morgen maar even naar de volvo dealer thermostaatje ophalen

.
Geplaatst: 31.01.2008 - 20:33
door Tim36
Ik heb geloof ik een vergelijkbaar probleem. Het duurt bij mij minstens 10 minuten voordat er iets van warme lucht uit de kachel komt. Ik rijd een v40 1.9D uit 1999. Vorige week in een golf tdi van 95 gereden en toen had ik aan het eind van de straat al warme lucht. Graag hoor ik jullie mening of dit een thermostaat probleem is. De motortemperatuurmeter komt wel normaal horizontaal te staan.
Geplaatst: 03.02.2008 - 00:55
door fjrene
ik heb het zelfde probleem,en als ik op de snelweg 120 ga dan verrek ik van de kou,dus maar een nieuwe thermosstaat besteld,volgende week er even in zetten en hopen dat het probleem is opgelost.
ik laat het volgende week wel even horen.