Even terug komen op mijn reaktie.
Nee het interieur wordt juist Niet vuil! Het is een dichte bench met op diverse plaatsen fijnmazig gaas.Beschadigen doet hij ook niet want de bench is van nylon met een stevig metalen opklapbaar binnen frame.
In onze vorige auto ook zo'n speciale honden deken gebruikt maar is geen succes.
Die kleden schuren vrij gauw (slechte kwaliteit) en haren ed. verspreiden zich toch door de auto.
Nee zo,n bench kan ik echt aanraden. Ook met het oog op de veiligheid van de hond.
Groeten Jumbo
Vervoer van een hond in S60
- paul45
- 1st Gear member
Hallo Andy,
Ik heb zo een speciaal zeil, maar mijn vrouw weet niet precies meer waar gekocht, ze denkt in de dierenwinkel of Aldi.
Met straps om de hoofdsteunen voor en achter en dan heb je overal bescherming.
Het is niet waterdoorlatend en je schut het doek zo uit voor zand.
Het doek beslaat 3/4de van de achterbank dus er kan nog iemand net naastzitten.
Natuurlijk is het verstandig om daarnaast de hond een tuigje om te doen die je vast kunt maken aan de veiligheidsriem.
Succes,
Groeten Paul.
Ik heb zo een speciaal zeil, maar mijn vrouw weet niet precies meer waar gekocht, ze denkt in de dierenwinkel of Aldi.
Met straps om de hoofdsteunen voor en achter en dan heb je overal bescherming.
Het is niet waterdoorlatend en je schut het doek zo uit voor zand.
Het doek beslaat 3/4de van de achterbank dus er kan nog iemand net naastzitten.
Natuurlijk is het verstandig om daarnaast de hond een tuigje om te doen die je vast kunt maken aan de veiligheidsriem.
Succes,
Groeten Paul.
- Autogek
- 5th Gear member
- Contacteer:
Mijn vrouw zegt altijd dat ik een hond van een kerel ben en ik pas in alle auto's!
Edwin.
S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's
Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's
Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
- V70Rene
- 4th Gear member
Lol , en de Politie ..nou die passen er meestal met zn 2-en in ....Autogek schreef:Mijn vrouw zegt altijd dat ik een hond van een kerel ben en ik pas in alle auto's!

Maar nu even serieus .... Je doet toch geen hond in je auto..misschien met een touw aan de trekhaak.
(Nu) Volvo XC60 D4 181 Pk / 6 handbak / Summum / Xenium / Intellisafe / Panoramadak / 20” Ixion IV zomerset en 19" R-Design winterset
(Ex) VW Passat Station 1.6D 150Pk met Chip
(Ex) Volvo V70 2.4 170PK / Automaat - RVS Feritta - Mobilityline - Comfortline - Premiumline - Winterline - Estateline - 2005 xenon - 17 Inch Thor ( zomer )
(Ex) VW Passat Station 1.6D 150Pk met Chip
(Ex) Volvo V70 2.4 170PK / Automaat - RVS Feritta - Mobilityline - Comfortline - Premiumline - Winterline - Estateline - 2005 xenon - 17 Inch Thor ( zomer )
- josas
- 4th Gear member
Ik zou 'm absoluut wel aan de riem doen. Projectiel anders, hoor!
Onze hond(je) zit met zijn tuigje door de achterbankgordel, áls hij al mee gaat.Da's niet zo vaak.
En er zit een deken over de achterbank; heb nu leer dus dat is wel wat glad, maar ik wil geen nagel krassen in de bank...
Onze hond(je) zit met zijn tuigje door de achterbankgordel, áls hij al mee gaat.Da's niet zo vaak.
En er zit een deken over de achterbank; heb nu leer dus dat is wel wat glad, maar ik wil geen nagel krassen in de bank...

JOS
V40 mj 2003 1.8 aut. Europe sports edition, RTI nav, ECC
Nu: S60 mj 2004 2.5T GT full options
V40 mj 2003 1.8 aut. Europe sports edition, RTI nav, ECC
Nu: S60 mj 2004 2.5T GT full options