Pagina 2 van 2

Geplaatst: 06.01.2008 - 16:09
door Bover
De meter op je display geeft wat trager aan dan de werkelijkheid op een of andere manier.
Dag teller op nul..... en dan met tankliters meten
Km :liters=verbreuik
Maar dat wisten we al

Geplaatst: 06.01.2008 - 17:08
door Big Blue
Bover schreef:ik denk een 1.5 seconde winst .
Al eens met Gevanje gemeten.
Wat bedoel je met "Gevanje" ??

Hoeveel vermogen heb jij Bover ??

Gisteren met mijn V70 MY2004 en 198 Pk getrokken tegen een X5 MY2008 en ik kon het net halen, ttz ik liep op 500m slechts 2 meter uit.......en dit voor een auto van 75000 euro (X5 bedoel ik dan hé).

Geplaatst: 06.01.2008 - 17:16
door Bover
Origineel op de roillerbank 182pk en net geen 400nt. ( 396 )

Met tuning een programma op maat gemaakt bij Fasttech
Ik ben na de tunig weer op de rollerbank geweest 212pk en 445 nw.
Maar ik wil ook niet zoveel.
Mijn tuning had als doel het bekende gat van de geartronic onderin op te lossen.

Gevanje is de naam van een forumlid.

Geplaatst: 06.01.2008 - 19:13
door Autogek
Bover schreef:Met tuning een programma op maat gemaakt bij Fasttech
Ik ben na de tunig weer op de rollerbank geweest 212pk en 445 nw.
Die van mij zal dan ongeveer net zo veel hebben omdat dze ook van fasttech komt.

Geplaatst: 06.01.2008 - 19:17
door Bover
Als goed is krijg je een programma dat naar je wensen toeschrijft.

Geplaatst: 06.01.2008 - 19:25
door Autogek
Ja dat klopt maar ik denk dat de meesten een comfortabele auto willen houden met veel trekkracht.
En ze geven bij mij aan dat ze zo rond de 215pk en 460 nm zouden uitkomen
dus ik kan me zo voorstellen dat dit op de rollerbank uitkomt op de waarden van jou Bover!.

Edwin

Geplaatst: 06.01.2008 - 20:52
door Big Blue
Bover schreef:Origineel op de roillerbank 182pk en net geen 400nt. ( 396 )

Met tuning een programma op maat gemaakt bij Fasttech
Ik ben na de tunig weer op de rollerbank geweest 212pk en 445 nw.
Maar ik wil ook niet zoveel.
Mijn tuning had als doel het bekende gat van de geartronic onderin op te lossen.

Gevanje is de naam van een forumlid.
Heb je dan nooit het probleem met dit vermogen dat de DSTC ingrijpt bij een vlotte start vanuit stilstand of heb je daar een truukje voor?

Geplaatst: 06.01.2008 - 23:36
door Autogek
Ik heb inderdaad wel gemerkt dat als je snel wegtrekt dat de dstc het helemaal niet aankan zelfs in de 2 niet.
De truuk is dus langzamer op laten komen an dan pas gas geven ( is ook beter voor banden koppeling enz.)