Pagina 2 van 2

Geplaatst: 19.04.2007 - 18:23
door Michel740Turbo
als het een motor is moeten er 5 draden uit komen. Als het alleen een sensor is komen er drie draden uit een plus en twee minnen.

Is wel erg lang geleden... zou eens moeten nakijken als ik het overbouw naar mijn 745.

Geplaatst: 23.04.2007 - 15:48
door jochemsmolders
dan is het toch een sensor. Wat kan ik dan het beste doen? Ik heb nu een motorje erbij. Maar als ik die erin zet heb ik geen sensor meer. Dan kan ik de overige drie deuren alleen met de afstandsbediening openkrijgen. Dan reageren ze niet meer op het openen met de sleutel. Maar dat is eigenlijk geen probleem. Ik wil liever weten hoe ik de unit van de afstandsbediening aan moet sluiten op de auto. Weet jij dat nog toevallig?

Geplaatst: 23.04.2007 - 23:04
door Rob
er is hier al een topic over, gedeeltelijk van mijn hand: ik heb een setje van Conrad gekocht: 5 motoren met AB. Voor de kofferruimte moest ik gebruik maken van een origineel Volvo slot, want die werkt net effe anders. In alle 4 de portieren waren de motoren op vrij eenvoudige wijze in te bouwen. Inmiddels heb ik de 2 linkerportieren vervangen door 2 portieren met originele Volvo CV. In het bestuurdersportier idd geen motor maar een schakelaar. Deze laatste weer vervangen door mijn Conrad motor. Resultaat: kabelboom en drie portieren van de Conradset, koffer en 1 achterportier origineel en het werkt prima. Alleen de kleuren van de bedrading van de motoren zonder servo wijkt af, 50% kans dat je hem goed aansluit. Dat merk je meteen als de motoren tegengesteld werken. Je maakt niets stuk, simpel bedrading omdraaien en het werkt. Alles bij elkaar een paar uurtjes werk. Er is in de portieren voldoende ruimte om e.e.a weg te werken. (Off topic: inmiddels ook elektrische raamopeners van Conrad geinstalleerd)