Zooo ON-VOLVO!!! ZO JAMMER

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
asta
5th Gear member

Ik heb er een tering hekel aan dat dit soort figuren altijd nog net even langs je willen om in te voegen terwijl dit eigenlijk niet meer kan.
Of diegene wil dood of heeft totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.
Nee, hard optrekken vind ik alleen leuk als het onder de 4 a 5 seconden naar de 100 gaat anders bij voorbaat ben je al een loser.
Rij gewoon normaal en pas je rijstijl aan naar de ander zodat geen van beiden in gevaar komt.

(offtopic)
Gister weer een die het nodig vond om de rotonde met 40 km te nemen, terwijl ik er net op kwam.
Kansloos dit soort bestuurders, ondanks dat hij na het verlaten zijn knipperlichten even aandeed om alsnog zijn excuus te maken had hij ook die tijd kunnen gebruiken om mij gewoon netjes voorrang te geven.

Maar goed ik maak ook fouten, gelukkig wel daar kan ik en anderen ook weer van leren.

En laat pettemans lekker hard optrekken joh, heeft die ook nog wat om voor te leven.
Waar moet je anders nog naar uitkijken als je auto je alles is.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”