bartv70 schreef:Hoi Franswa,
Het gaat natuurlijk niet om de vloeistof maar om het principe
Ps ik ben iemand die van zijn eigen zuur verdiende centjes een V70 rijdt,
BartV70
Net als ik dus (over die V70)
Ik ben het helemaal met Bart eens.
Ik ben zelf monteur (wel eens waar geen personen auto maar ik weet wel hoe of wat)
Aller eerst dwingen de fabrikanten je naar een dealer te gaan omdat je anders laat ik eens wat noemen de boord computer niet gereset krijgt dus blijven de meldingen binnenkomen ook al is de reparatie of beurt uitgevoerd.
En als hij er dan staat voor bv een APK krijg je een rekening onder de neus van dingen waar je niet om hebt gevraagd.
b.v. dat bewuste ruitensproeier tankje.
WAAR STAAT ER OMSCHREVEN DAT HET TOT DE NOK VOL MOET ZITTEN ???
vat is half vol het systeem en lampje werkt einde oefening.
Als jij dat bij wilt vullen voor 8 euro de liter zul je me moeten bellen want ik betaal dat nooit.
of deze we hebben de remmen gecontroleerd.
OK dat mag maar omdat ik er voor betaal zul je toch even de wielen eraf moeten halen,want je doet het of goed of niet .
en zo kunnen we het forum blijven vullen met reparaties of controlles die in de kantine verricht worden.
Het is gewoon oplichting.
Ik blijf altijd bij mijn auto als ik naar de dealer moet ,want normaal heb ik mijn mannetje die het keuri(n)g regeld.
Waarom denk jij dat je koffie krijgt??
DAN BEN JE BIJ JE AUTO WEG.
Maar goed roffeltje doet het voorbeeldig dus heb ik bij volvo nog geen slechte ervaring,maar ik vermoed dat generalisering op zijn plaats is ben ik bang.