Oh ja Nandell, bedankt voor deze link: http://www.rijtesten.nl/test.php?id=216
Mooie test en toch ook een mooie kleur.
Ik ga dinsdag onze wagenparkbeheerder eens lastig vallen met al m`n vragen.
Ik denk dat ik `m 3 offertes stuur met de verschillende uitrustingen.
Kijken wat hij er uit kan slepen bij de leasemaatschappijen....
Dat worden dan:
S40 + Ed I + Bus. Ed 2 + 17" + Nordic Oak + sport chassis
S40 + Ed II + Bus. ed 2 + Nordic Oak + sport chassis
S40 + Ed I + Bus. Ed 1 + Season Line + Nordic Oak + sport chassis
Volvorgaan, als je niks te doen hebt....
(30d km p/j 40 mnd)
Nieuwe S40
- hans98
- 4th Gear member
Tsja, maar waarom zou je 17" willen? Omdat dat beter smoelt? Dan is het toch geen probleem om 20 eu per maand zelf te betalen?
Ik kan niet in je portemonee kijken, maar als je prive een XC70 rijdt hoef je niet van een uitkering rond te komen:-)
Ik kan niet in je portemonee kijken, maar als je prive een XC70 rijdt hoef je niet van een uitkering rond te komen:-)
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
-
- 2nd Gear member
Hans, ik zie aan je onderschrift dat jij hetzelfde doet met de bijtelling.
Heerlijk rijden nietwaar?!
En je hebt in zoverre gelijk als het bij 20,- bleef
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat het leasebedrag gaat worden. Dat hoor ik wel van onze beheerder en dan kan ik beslissen hoeveel ik max wil/moet bijbetalen
Heerlijk rijden nietwaar?!
En je hebt in zoverre gelijk als het bij 20,- bleef

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat het leasebedrag gaat worden. Dat hoor ik wel van onze beheerder en dan kan ik beslissen hoeveel ik max wil/moet bijbetalen
MY '06 XC70 D5 Ocean Race
Zakelijk S40 1.6D Edition II+Bus. Line II, Savile Grey Pearl, 17"; Mestra`s.
Zakelijk S40 1.6D Edition II+Bus. Line II, Savile Grey Pearl, 17"; Mestra`s.
-
- 3rd Gear member
Tonschaa,
Als je alleen fiscale bijtelling hebt en geen eigen bijdrage (je piuzzelt dus om binnen een bepaald bedrag te blijven) dan is het verschil tussen een EI met 17" en een EII netto € 12,- p/mnd (bij 42% max tarief). Ik kom hier op door het verschil in fiscale waarde te delen door 12 en met 0,25 en 0,42 te vermenigvuldigen. Alles wat je op de EI erbij neemt wat geen acc. is maakt het verschil met de EII uiteraard kleiner.
Leaseprijzen vergelijken is eenvoudig te doen op leaseplandirect.nl. Let wel, prijzen vallen door fleetkorting vaak lager uit, maar de verschillen tussen verschillende typen klopt vaak wel.
Gewoon die 3 offertes aanvragen en kijken wat jou het beste past. Succes, ik ben benieuwd naar je keuze.
Als je alleen fiscale bijtelling hebt en geen eigen bijdrage (je piuzzelt dus om binnen een bepaald bedrag te blijven) dan is het verschil tussen een EI met 17" en een EII netto € 12,- p/mnd (bij 42% max tarief). Ik kom hier op door het verschil in fiscale waarde te delen door 12 en met 0,25 en 0,42 te vermenigvuldigen. Alles wat je op de EI erbij neemt wat geen acc. is maakt het verschil met de EII uiteraard kleiner.
Leaseprijzen vergelijken is eenvoudig te doen op leaseplandirect.nl. Let wel, prijzen vallen door fleetkorting vaak lager uit, maar de verschillen tussen verschillende typen klopt vaak wel.
Gewoon die 3 offertes aanvragen en kijken wat jou het beste past. Succes, ik ben benieuwd naar je keuze.
Vorige Volvo : V50 1.6D EditionII MY09 Chameleon Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
- hans98
- 4th Gear member
Zeker weten Tonschaa. Mijn vrouw moet zo nu en dan met haar ouders (die niet erg elastisch meer zijn) naar dokter of ziekenhuis. Een polo oid viel daarom af. Dan kom je dus in een duurdere categorie (aanschaf, onderhoud, brandstof, verzekering) terecht.
Wij stonden toen voor de keuze om de lease-auto prive te gebruiken en als tweede auto voor mijn vrouw een oudere auto te nemen, of "lekker kilometers schrijven" en er een knappe auto naast zetten.
Met een auto van 52000 euro kom je op 563 euro bijtelling. Tel daar de kosten eens bij op van een tweede auto, dan zit je al snel op 8 a 900 euro per maand.
Uiteindelijk zal de rekensom onderaan de streep nu misschien wel iets duurder uitvallen (vakantiebrandstof moet ik sowieso zelf betalen), maar een voordeel is weer dat ik nu niet meer door mijn vrouw gebeld wordt dat die %^&@$# auto niet wil starten; we hebben nu prive een goeie betrouwbare auto en dat geeft ook wel wat rust.
Wij stonden toen voor de keuze om de lease-auto prive te gebruiken en als tweede auto voor mijn vrouw een oudere auto te nemen, of "lekker kilometers schrijven" en er een knappe auto naast zetten.
Met een auto van 52000 euro kom je op 563 euro bijtelling. Tel daar de kosten eens bij op van een tweede auto, dan zit je al snel op 8 a 900 euro per maand.
Uiteindelijk zal de rekensom onderaan de streep nu misschien wel iets duurder uitvallen (vakantiebrandstof moet ik sowieso zelf betalen), maar een voordeel is weer dat ik nu niet meer door mijn vrouw gebeld wordt dat die %^&@$# auto niet wil starten; we hebben nu prive een goeie betrouwbare auto en dat geeft ook wel wat rust.
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8