Pagina 2 van 2
Geplaatst: 03.05.2008 - 19:57
door Paul
en geen foto zeker...
Geplaatst: 03.05.2008 - 20:00
door tuftuf
nee helaas niet :

Geplaatst: 03.05.2008 - 20:12
door Paul
Jammer, wel leuk dat je ze zo reallife tegen komt daar!
Geplaatst: 03.05.2008 - 21:47
door eddy3
Een goeie aanwinst!Benzinemotor OK,maar dan ineens een goeie straffe,dan krijg je toch iets in de plaats,voor je zwaardere kosten!
Geplaatst: 04.05.2008 - 11:54
door gertsan
bart simpson schreef:een gewone 3.2 wordt in vergelijking tot een D5 al nauwelijks verkocht, ik kan met de beste wil een T6 niet als een aanwinst zien
standaard heeft een T6 toch echt wel wat meer pk's dan een d5. En qua koppel zullen ze elkaar niet veel ontlopen.
Geplaatst: 04.05.2008 - 15:03
door bart simpson
gertsan schreef:bart simpson schreef:een gewone 3.2 wordt in vergelijking tot een D5 al nauwelijks verkocht, ik kan met de beste wil een T6 niet als een aanwinst zien
standaard heeft een T6 toch echt wel wat meer pk's dan een d5. En qua koppel zullen ze elkaar niet veel ontlopen.
wie zegt van niet? ik constateer dat gezien de recente CO belastingen en milieulabeling de 3.2-en vrijwel niet meer verkocht worden, een T6 zal buitenproportioneel veel duurder gaan worden dan een D5 gezien de uitstoot, ik voorzien een betere toekomst voor een 2.4D XC of een 2.0D XC.
Geplaatst: 04.05.2008 - 15:23
door eddy3
Hier in Belgie is reeds enige tijd een 2.4d XC70 leverbaar.
Geplaatst: 04.05.2008 - 15:26
door bart simpson
eddy3 schreef:Hier in Belgie is reeds enige tijd een 2.4d XC70 leverbaar.
die is er uitsluitend vanuit een fiscaal perspectief, denk dat we hier ook die kant uitgaan
Geplaatst: 05.05.2008 - 00:59
door gertsan
ik denk dat niet de milieu belasting de boosdoener is maar de benzinekosten. uiteindelijk is die tax toch niet zoveel meer dacht ik!?
Geplaatst: 05.05.2008 - 07:47
door bart simpson
gertsan schreef:ik denk dat niet de milieu belasting de boosdoener is maar de benzinekosten. uiteindelijk is die tax toch niet zoveel meer dacht ik!?
de CO2 uitstoot is nog niet bekend en de relatieve milieuclassificatie evenmin, een T6 kan zomaar > € 5.000,-- blijken
Geplaatst: 11.05.2008 - 02:23
door Johann
Heb 'm zien rijden.
Verschil, een extra uitlaat.. :crazyeyes:
Geplaatst: 11.05.2008 - 02:56
door drowel
Johann schreef:Heb 'm zien rijden.
Verschil, een extra uitlaat.. :crazyeyes:
Foto?
Ben toch wel erg benieuwd naar de prestaties etc. Volgens mij een erg goede motor die T6, ook in combi met de xc70 in mijn optiek!
Geplaatst: 11.05.2008 - 07:08
door bart simpson
NL is niet voor week 46 aan de beurt
Geplaatst: 11.05.2008 - 08:51
door Paul
Johann heeft altijd een camera in zijn auto dus die foto zal zo wel komen toch??

Geplaatst: 11.05.2008 - 13:43
door Johann
Geplaatst: 11.05.2008 - 14:09
door drowel
Had paul toch mooi gelijk

Kijk, dat ziet er wel weer erg strak uit hoor.
Trouwens ook wel een goede foto vanuit een rijdende auto.
Bedankt Johann
Geplaatst: 11.05.2008 - 16:38
door bart simpson
Het gaat hier om een ouwetje
Regnr: FUA772 Färg: SILVER
Fabrikat: VOLVO
Årsmodell: 2007 Fordonsslag: PB
Fordonsår:
Chassinummer: YV4BZ992391001221
Senaste EU-regbevis del 2: 2007-06-13
Upplysningar:
Ägare/Brukare
Namn: VOLVO PERSONVAGNAR AB
Adress: AVD 98800, PVP1
Postnr: 405 31 Förvärvsdatum: 2007-06-13
Ort: GÖTEBORG
Antal ägare: 1 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: Producentansvarig: 556074-3089
I trafik första gången i Sverige: 2007-07-03 Import: Nej
I trafik första gången i utlandet: Utredning: Nej
Tekniska data
Effekt kW: 200
Antal passagerare: 4
Växellåda: AUTOMAT
Geplaatst: 11.05.2008 - 17:21
door Johann
Nee hoor, een jonkie..
Zaten stickers op "test vehicle". Geen T6 aanduiding, alleen AWD. Ben er achteraan gereden tot ie bij de fabriek het terrein op ging.
Gekke is wel dat ze in Zweden de T6 als zijnde 200Kw opgeven, ook de XC60 T6 staat als 200 Kw op papier.
Geplaatst: 11.05.2008 - 18:37
door bart simpson
wel bijna een jaar terug gekentekend
Geplaatst: 11.05.2008 - 19:06
door Paul
Nog meer gespot Johann?