RDtrans schreef:Adacfi schreef:Joepie: hij is geleverd... ze zijn em nu aan het klaarmaken (trekhaak), en volgende vrijdag kan ik em gaan halen !!!
Kan ik zaterdag naar de velgen-boer !!
En even nadien naar de heico-verdeler voor de verlaging en de andere uitlaat !!
Foto's volgen, zo snel ik kan !!
dit vind ik straf,ik heb de mijne besteld op zaterdag 15/03/08 en hij zou eerst geleverd worden 15 November,dan in Januari, dan vervolgens op 9 December en vandaag hebben ze me nog eens meegedeeld dat het nog later zou zijn.
Ik heb het al eens vermeld,ik heb er mijn buik van vol van mijn Daeler.
tot op heden heb ik nog niets buiten een getekende bestelbon met als leverings datum "asap"
Bij mij precies hetzelfde, besteld op 15-03-2008 een D5 summum met open dak en zou geleverd worden direct na de introductie.
Dan het bericht van de electrische klep, bijna geen aluminium dakrail, en nu komt de auto vanaf 3 december naar nederland met aflevering half december, tja toch maar dit jaar op kenteken....
Vandaag een mail naar volvo gestuurd voor verklaring, net als jij ben ik geiriteerd dat collega volvorijders eerder rijden dan ik terwijl ik nummer 3 was in Nederland die hem bestelde waardoor je toch een primeurachtige aflevering verwachte!
ben benieuwd naar het antwoord uit beesd!
Edwin V.
XC60 D5 Black Sapphire Hartog Tuning
C70 2.4 Black Sapphire Rica Tuning
V50 2.0 Black Sapphire