Pagina 2 van 2

Geplaatst: 31.05.2008 - 12:25
door BartS
Er bleek een stekkertje dat verantwoordelijk was voor de turbodruk niet goed vast te zitten en dat scheelt behoorlijk....... De 250 pk's zijn er nu wel. :lol: Niks mis met de automaat dus.

Geplaatst: 05.06.2008 - 14:03
door Hotdog
eej, mooie bak man!

heb je al wat gegevens over verbruik enzo?

rij je 'm gewoon op benzine by the way?

Geplaatst: 06.06.2008 - 07:19
door BartS
Hotdog schreef:eej, mooie bak man!

heb je al wat gegevens over verbruik enzo?

rij je 'm gewoon op benzine by the way?
Het benzineverbruik varieert van gemiddeld 1 op 7,5 tot zeg 1 op 8,5. Zuiniger moet mogelijk zijn als je veel op de snelweg zit. Maar 1 op 10 is welhaast onmogelijk. Maar dat was van te voren bekend. Gas is volgens de dealer met een T5 niet aan te raden en voor mij eerlijk gezegd ook geen optie.

Geplaatst: 09.06.2008 - 16:21
door safarigeel
BartS schreef:Er bleek een stekkertje dat verantwoordelijk was voor de turbodruk niet goed vast te zitten en dat scheelt behoorlijk....... De 250 pk's zijn er nu wel. :lol: Niks mis met de automaat dus.
Weet je toevallig welk stekkertje dat was?

Geplaatst: 09.06.2008 - 20:21
door BartS
safarigeel schreef:
BartS schreef:Er bleek een stekkertje dat verantwoordelijk was voor de turbodruk niet goed vast te zitten en dat scheelt behoorlijk....... De 250 pk's zijn er nu wel. :lol: Niks mis met de automaat dus.
Weet je toevallig welk stekkertje dat was?
Neen, helaas. Ze hebben het me niet aangewezen. Uitlezen gaf een storing die ze konden traceren.