Jor schreef:Zal ik eens zeggen dat ik het adres helemaal niet weet. Het was een speciaal prijsje via mijn oom in het oosten van het land, maar daarvoor moet je wel helemaal zelf je auto kaal aanleveren.
Het was natuurlijk bijna te mooi om waar te zijn!
Daarbij is het opzich niet nodig om mijn hele auto te spuiten, maar voor dat geld zou hij natuurlijk wel helemaal strak zijn.
weet niet waar je vandaan komt maar als het in de buurt van of in Limburg zou zijn heb ik een perfect en goedkoop adres voor alje spuitwerk.
autoschade claus te Echt (L) 0620872432.
vraag maar eens prijs, is werkelijk de moeite waard.
trouwens werkelijk mooi die bodykit, zou ik wel op mijn T5 willen
Al met al op mijn gemakkie een uurtje of vier over gedaan. Dus dat viel erg mee.
Het monteren van de kofferbakspoiler was wel spannend aangezien ik geen hulpmallen had om de precieze boorgaten te bepalen. Na rustig kijken, meten, nogmaals meten uiteindelijk de gaten geboord en spoiler zit uiteindelijk helemaal perfect :bday:
Vind het zelf wel een geslaagde combinatie met de zwarte lak. Was even bang dat de auto er wat patserig van zou worden, maar dit is gelukkig niet het geval. Sommige (niet autogekken) vragen zelfs wat er dan veranderd moet zijn aan de auto #-o , wat voor mij een goed teken is
Vanmiddag onderweg even snel wat foto's geschoten (auto is niet helemaal schoon ::oops:)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Begint toch te kriebelen om er zelf, in combinatie met chippen, en wat andere upgrades, ook een bodykit onder te zetten. En dan ook met een dubbelpijps uitlaat
En zie ik chroomrandjes bij de bumper?
PS ik gooi het andere topic op slot. Is Crossposting en dat mag niet
S60 170pk Lpi schreef:
Ik heb begrepen dat jij ook bezig bent met een bodykit?
Hoever ben je ermee? Liggen de onderdelen bij de spuiter?
ja bodykit ligt bij de spuiter, maar het gaat erop lijken dat het eind-juni pas gaat worden dat ie eronder kan komen ivm personele problemen bij de spuiter ... ik hoop wel dat alles voor de 29e juni gaat lukken ivm een meeting
Sorry, ik kon de aanhef niet wijzigen. Vandaar dat ik een tweede geplaatst had.
Monteren is prima zelf te doen. Ik had de handleiding gedownload op www.vccs.volvocars.se (Voor de modellen van 2001-2004 moet je carroserieset selecteren. Voor 2004 tot heden selecteer je bodykit).
De chroomrandjes heb ik vorig jaar op ebay besteld bij een Duitse firma. Zijn, als ik het goed herinner, 3mm breed.
Bob,
Het is een eindstuk. Vorig jaar gekocht bij Hallfords.
Liquid,
Ik hoop dat het gaat lukken! Is wel balen dat het zo lang gaat duren. Bij mij heeft de bodykit ook een paar weken in de schuur gelegen totdat ik een goede goedkope spuiter had gevonden. Ik was uiteindelijk 250 euro kwijt. Bij anderen kwam dit (zonder bon) allemaal rond de 400 uit.
Bedankt voor jullie (positieve) reakties!!
Ben er zelf ook wel "wijs" mee
Extra pijpje rechts, bedoel je?
Ik heb begrepen dat dat niet mogelijk is omdat er geen passende oplossing is voor de bodykit aan de rechterkant. Tevens heb ik het er niet voor over om voor een tweede uitlaatpijp een paar honderd euro neer te leggen. Vind het wel "mooi" zo. Mocht de einddemper nou vervangen moeten worden, wat ik overigens voorlopig niet hoop mee te maken, dan wil ik het nog wel overwegen.
Zeker erg mooi. Kan ook voor een leuke prijs een bodykit (dezelfde als op de foto's) alleen komen deze onder een S60 2.4 170-pk uit 2005 (benzine dus) uit. Ik heb zelf een D5 uit 2005. Alleen volgens VCCS zijn er twee types :
Ond. nr. Beschrijving
30664 318-0 05-, Benzine, excl. Bi-Fuel, S60 R
30730 077-0 2005, Diesel
Dus 1 voor benzine en 1 voor diesel. Ik kan alleen bedenken dat de einddemper anders is. Voor de rest weet ik zo even niet wat er verschillend aan zou moeten zijn.
Weet iemand of er veel verschil in zit en wat de verschillen zijn en past de benzineuitvoering dan op een D5.
Alvast bedankt voor de reacties!
Volvo S60 D5 2003 Volvo S50 D5 2006 Volvo C70 T5 Summum 2007
Volvo XC70 D5 185pk Summum AWD 2008
Het lijkt mij dat, als er al verschil inzit, dat het een minimaal verschil zou zijn en deze ook de D5 zal moeten passen. Enige dat ik me kan bedenken wat het verschil is de uitsparing voor de uitlaat. Die is gemakkelijk te wisselen.
Ik zou eens informeren bij een dealer als ik jou was. Die zouden dit toch moeten weten?!?! Ik kan me voorstellen dat niet elke dealer het weet maar wat de één niet weet, weet de ander wel.