nog even met paint in de weer geweest:

Dit werd mij ooit verteld bij de dealer, maar ik ben er al achter dat ik daar niks van aan moet nemen.Rsport schreef:
En jawel, die 480 turbo, was origineel met rode bies geleverd, er is namelijk nooit iets als blackline geweest namelijk. Blackline bestond alleen voor de 240/740. Dan had je zwarte raamlijsten ipv chrome strips. Blackline op een 480 is grote onzin...
Pas vanaf de GT modellen (dus met witte knippers) werden er geen gekleurde biezen meer toegepast. En phase 2 begint al by modeljaar 1992 (eind 91 en nieuwer)
Turbo velgen? Zijn ook gewoon op de standaard ESjes geleverd, het zijn geen "turbo velgen" net zoals een "turbo spoiler" bestaat ook niet... er zijn turbo's geleverd zonder spoiler en non-turbo's met spoiler..V480-S60 schreef:Als je een 88-er wilt renoveren moet ie wat mij betreft ook een 88-er uiterlijk krijgen.
En hoewel ze heel mooi zijn. Cetussen horen niet op een 88-er. Dus de originele Turbo velgen erop.
De biezen zijn weer leverbaar. Ze zijn een tijdje idd niet leverbaar geweest.
Weet je toevallig ook een prijsindicatie?V480-S60 schreef:PS
de biezen zijn weer leverbaar. Ze zijn een tijdje idd niet leverbaar geweest.
Niet de Pollux velgen?V480-S60 schreef:Goed Auk, je hebt gelijk :roll: :roll: . Er zijn idd geen specifieke Turbo-velgen. Ik kon en kan alleen niet zo snel op de naam van de originele eerste velgen (waarvan het patroon ook in het stuur terugkomt) komen.
BTW.
De Turbo's en de GT's zijn allemaal wel standaard met frontspoiler(lip) geleverd!!
Sorry, niet bedoelt om verkeerd op te vattenV480-S60 schreef:Goed Auk, je hebt gelijk :roll: :roll: . Er zijn idd geen specifieke Turbo-velgen. Ik kon en kan alleen niet zo snel op de naam van de originele eerste velgen (waarvan het patroon ook in het stuur terugkomt) komen.
BTW.
De Turbo's en de GT's zijn allemaal wel standaard met frontspoiler(lip) geleverd!!