Pagina 2 van 3
Geplaatst: 14.05.2008 - 09:44
door Paul
zit je vader nu toch te kijken naar een c klasse?
Geplaatst: 14.05.2008 - 17:01
door rsnhakan
Nee, tuurlijk niet.. Ik was erg benieuwd welke auto sneller accelereert..
Soms zitten we wel is naast een BMW 318D en kijken welke sneller optrekt.. Ik ben erg enthousiast over optrek.. Ik vind dat gewoon te gaaf!
ps @paul: Wij hebben toch al de nieuwe v50 besteld. dus hoezo mercedes

Geplaatst: 14.05.2008 - 18:45
door kmser
eXite schreef:@kmser je wil toch niet serieus in een C-klasse gaan rijden. Dat ding voelt zo klein aan als je rijdt...
Ik ben zelf ook klein en heb daar geen probleem mee, maar omdat mijn geld mij lief is verkies ik de volvo.
Geplaatst: 14.05.2008 - 21:45
door +++t blijft behelpen+++
Ik niet
the V50 finishes last imho.
heeft het in vgl met de rest net niet.
Ik ken de merc niet, maar die schijnt erg erg goed te zijn..
Van een 2.0D of een D5 maak ik gehakt, maar tegen een E200D kompressor moet ik echt trappen om voor te blijven.
en de afwerking is weer echt op top niveau.
Een 318D is ook wel ok. maar kaal. Wel een echte rijdersauto.
ga zitten en je voelt het.
En de A4 is super afgewerkt maar triestig kwa binnenkant met lege plekjes waar de opties hadden moeten zitten als je wel geld had gehad, daar zou ik depressief van worden als ik daar veel in zou moeten zitten.
en de A4 rijders is nou niet bepaald een net heerschap gemiddeld, merk ik
de V50 heeft de positieve punten van deze vier allemaal niet.
(maar ook sommige negatieve punten niet)
Geplaatst: 15.05.2008 - 00:15
door Paul
Maar gelukkig heb je je 740 nog

Geplaatst: 15.05.2008 - 01:11
door tonschaa
"en de A4 rijders zijn nou niet bepaald een net heerschap gemiddeld, merk ik"
Die zou je toch even uit moeten leggen denk ik...
Ik kan je volgen op de andere punten, maar bovenstaand totaal niet.
Juist A4`s zie je meer dan gemiddeld op de rechterbaan rustig zitten wezen....
(IMHO)
Geplaatst: 15.05.2008 - 02:18
door eXite
+++t blijft behelpen+++ schreef:lege plekjes waar de opties hadden moeten zitten als je wel geld had gehad
Hahaha
Voor wat betreft de 318d een 'rijdersauto', poeh dat valt vies tegen. Heb je wel eens met een 318d gereden? De auto voelt zo ontzettend traag aan en is verschrikkelijk kaal vergeleken met de Volvo. Audi A4 is een mooiere auto, maar kan bij zelfde besteding niet tippen aan een S40/V50 qua uitrusting en dat maakt inderdaad dat je met een hele kale (saaie) auto zit.
Geplaatst: 15.05.2008 - 07:10
door rsnhakan
Ja klopt hé? Trouwens ik vind volvo wel mooier dan de nieuwe A4.. Ik heb de A4 is even bestudeerd van de binnenkant.. Lijkt net een fiat cinquecento..

Bij volvo is dat echt anders, dat merk je ook wel!
Geplaatst: 15.05.2008 - 10:35
door eXite
Nouja, bij een volvo kraakt alles aan de binnenkant, word je ook niet vrolijk van

Geplaatst: 15.05.2008 - 16:31
door Paul
Dat heb ik dus nog nooit gehad in een Volvo!
Geplaatst: 15.05.2008 - 16:38
door rsnhakan
Bij ons kraken ook wel sommige dingen in de auto.. (volvo v50 my 05) Ik weet ook niet waar het aan ligt..
Geplaatst: 15.05.2008 - 17:07
door Paul
Aan het licht ligt het meestal niet!
Geplaatst: 15.05.2008 - 17:23
door rsnhakan
Je weet dat mijn nederlands niet goed is he? Nederlands is niet bepaald mijn goeiste vak.. hmm
Licht = ligt..

bedankt voor de verbetering

Geplaatst: 16.05.2008 - 21:19
door hans98
Mijn collega heeft een gloednieuwe A4 3.2 FSI Quattro blablablabla ler, navigatie, de hele santekraam.
Allemaal leuk en aardig, maar een kaartenzak op de rug van de voorstoelen kan er niet vanaf want dat is een accessoire. Zoiets zou je toch verwachten dat dat standaard uitrusting is?
Geplaatst: 17.05.2008 - 11:37
door +++t blijft behelpen+++
vraag m eens naar de lendesteun verstelling?

Geplaatst: 17.05.2008 - 12:31
door rsnhakan
hmm haha.. Audi he?
Geplaatst: 17.05.2008 - 13:06
door eXite
Paul schreef:Dat heb ik dus nog nooit gehad in een Volvo!
Ik heb het in allebei mijn S40's, in een gloednieuwe S80 van de dealer, idem voor meerdere C30's. Eigenlijk zijn de 'oude' modellen de enige die niet kraken. Ik bedoel hiermee de S60/V70 en S80 ('classic')...
Geplaatst: 18.05.2008 - 10:59
door rsnhakan
hoe denken jullie over een ford mondeo en een renault laguna? veel verschil tussen een volvo, ford en mondeo? (ik weet wel dat de motoren van ford ook bij volvo word gebruikt, bijvoorbeeld de 2.0d)
Geplaatst: 18.05.2008 - 11:15
door Edgar
rsnhakan schreef:hmm haha.. Audi he?
Tja... ik weet er alles van... Ik had hiervoor een A4 2.5 TDI Avant S-Line/Pro-line uit 2005 model B7... heb er wel is een foto van geplaatst op dit forum..
Ik geloof niet helemaal dat je de A4 in de zelfde klasse kan plaatsen als een V50... eerder bij een V70 en dan is iee nog duurder dan een vergelijkbare V70..
Dat is ook een van de redenen waarom ik naar Volvo ben overgestapt.
Leuk allemaal een dikke Audi met alles er op en er aan... maar het is gewoon belachelijk wat het opties allemaal kosten. Mijn auto was " kaal " 45k en met de opties en paketten die ik gekozen had 70k :oops: :shock: Die bijtelling vind ik gewoon belachelijk...
En rijden in een standaard A4/ A3 SB vind ik niet echt wat.
Ik zou nu 2 V50's hebben voor de prijs van 1 A4....
Geplaatst: 18.05.2008 - 12:42
door +++t blijft behelpen+++
mmm een renault zou ik nooit doen, de vorige laguna werd op een bepaald moment niet meer verleased (schrijf je dat zo?) omdat er te veel aan gerepareerd moest worden, dat was gewoon te duur. Zoals mijn broertje zei na zijn renault 80.000 km per jaar stilgestaan langs de weg
Ze zijn hard bezig om dat te verbeteren, maar of het ook echt lukt?
En een Mondeo... Ik heb een S-max gezien en gereden, maar het kon met niet overtuigen, rumoerig, slecht gebouwd, goedkoop plastic van binnen, maar wellicht dat een Mondeo anders is.
Ik zal er een dark horse in gooien : een 177PK D-cat Avensis business pro-line.
Niet meteen nee zeggen, maar een keer gaan rijden.
allerduurste uitvoering € 36.630
http://www.toyota.nl/cars/new_cars/aven ... ro_08.aspx
http://data.toyota.nl/home/data/ToyotaV ... ochure.pdf