Pagina 2 van 4
Geplaatst: 18.08.2009 - 17:31
door Live
wauw, nice !!!
Geplaatst: 18.08.2009 - 19:24
door Paul
Ik hoop dat ze die auto dan V40 noemen en geen V30...
Geplaatst: 20.08.2009 - 22:53
door FLA
Het spijt me zeer, maar: Wat afgrijselijk die plaatjes, de verhoudingen zijn echt zoek. Waarom moeten koplampen tegenwoordig oprukken tot aan de voorruit of op zijn minst halverwege het voorscherm? Het is SPUUG-lelijk wanstaltig Peugeot design. Walter da Silva laat zien hoe het wèl moet met oa de nieuwe Polo en Golf6.
Is dit nog een creatie (onder leiding) van Steve Mattin? Blij dat hij weg is...
Geplaatst: 22.08.2009 - 15:27
door Live
Ik snap niet hoe je dat kunt zeggen, wat een dikke bak.. laat maar komen!
Geplaatst: 23.08.2009 - 12:34
door michel-C30
Denk niet helemaal
xc60 neus op c30 geplakt
Geplaatst: 23.08.2009 - 18:32
door eddy3
Amai ,das lelijk!
Grtn Eddy
Geplaatst: 25.08.2009 - 09:32
door michel-C30
Deze lijkt beter

Geplaatst: 25.08.2009 - 09:33
door bart simpson
op wat?
Geplaatst: 25.08.2009 - 09:36
door michel-C30
Ik bedoel meer in een geheel dan de eerdere . En als je de nieuwe c70 bekijkt.
Geplaatst: 25.08.2009 - 09:41
door bart simpson
Het zou niet echt verstandig zijn om de C70 als topmodel uit de 5 serie te gaan faceliften om hem een exclusievere look mee te geven om vervolgens instapmodel van diezelfde 5 serie soortgelijke looks mee te gaan geven
Geplaatst: 25.08.2009 - 17:05
door Maurice Pierik
bart simpson schreef:Het zou niet echt verstandig zijn om de C70 als topmodel uit de 5 serie te gaan faceliften om hem een exclusievere look mee te geven om vervolgens instapmodel van diezelfde 5 serie soortgelijke looks mee te gaan geven
5-serie? Zijn we ineens bij BMW?
Geplaatst: 25.08.2009 - 17:09
door Volvoman
Ik schrok ook even...
Geplaatst: 26.08.2009 - 20:26
door FLA
Geplaatst: 26.08.2009 - 20:43
door bart simpson
Maurice Pierik schreef:bart simpson schreef:Het zou niet echt verstandig zijn om de C70 als topmodel uit de 5 serie te gaan faceliften om hem een exclusievere look mee te geven om vervolgens instapmodel van diezelfde 5 serie soortgelijke looks mee te gaan geven
5-serie? Zijn we ineens bij BMW?
een C70 is als model een 542 waar een C30 als model de 533 heet te zijn, ergo de boven en onderzijde van de 5XX reeks (met als broertjes de 544 als S40 en de 545 als V50)
Geplaatst: 27.08.2009 - 17:27
door Maurice Pierik
oow... da's dat verhaal met de chassisnummers....
Ehm... is er behalve jij nog iemand anders die de P1 modellen zo betiteld, want eerlijk gezegd vind ik het er niet duidelijker op worden.
Trouwens, de Amerikaanse uitvoeringen van de Volvo 240 (modeljaren vanaf 1981) heten volgens het chassisnummer AX en niet 244. En de 260-serie heet volgens het chassisnummer een BX te zijn. Die dingen zal toch geen mens AX en BX noemen.... tenminste, dat hoop ik dan...
Geplaatst: 27.08.2009 - 17:37
door bart simpson
QW90, CIS en heel Volvo? het gaat hier over een 10 cijferig typenummer, vooraf gegaan door een (2 cijferig) modeljaar en gevolgt door een (2 cijferige) marktcode, totaal dus 14 cijfers, het gaat hier dus niet over een chassisnummer.
b.v. 10 542 38 13 0 9 1 21, is een 2010 C70 170pk summum automaat lhd voor NL,
of: 10 533 20 32 0 2 1 21, dat is een 2010 C30 1.6 base handbak lhd voor NL
Geplaatst: 27.08.2009 - 17:59
door Frederik Welvaert
ik denk dat dat voor de doorsnee forum gebruiker vrij moeilijk te volgen is op die manier... Voor zover ik weet ben jij de eerste op het forum die dat soort aanduiding gebruikt...
Geplaatst: 27.08.2009 - 18:11
door bart simpson
ppFreddy schreef:ik denk dat dat voor de doorsnee forum gebruiker vrij moeilijk te volgen is op die manier... Voor zover ik weet ben jij de eerste op het forum die dat soort aanduiding gebruikt...
bij b.v. een V70 geeft het heel ondubbelzinng en om welke het gaat
Geplaatst: 27.08.2009 - 18:19
door Maurice Pierik
Hm... voortaan maar spreken van de V71, V72 en V73?
Geplaatst: 27.08.2009 - 18:47
door bart simpson
Maurice Pierik schreef:Hm... voortaan maar spreken van de V71, V72 en V73?
ook een optie idd, Volvo spreekt van zelf van de V70/875 (als opvolger van de 855) V70/285 en V70/135 als reeksen