Geplaatst: 11.07.2008 - 14:39
Na het hierboven beschreven vervelende begin met mijn net aangeschafte Volvo Selected Used Car (na twee dagen niet werkende startmotor en lekke band), is de auto begin juli teruggeweest naar de dealer. Daar is alles nog eens nagekeken, startmotor vernieuwd en zijn nog wat kleine reparaties uitgevoerd die vooraf overeen waren gekomen (o.a. wegwerken krasje, nieuwe afdekkap bumper).
Vervolgens enige weken geen problemen gehad, waarna ik deze week een lekke voorband kreeg. De man van de wegenwacht die vervolgens kwam, gaf aan dat die band ook al aan vervanging toe was en nog maar 2mm profiel had. Dit heb ik de dealer voorgelegd, die vervolgens op basis van de werkorder aangeeft dat ze voor aflevering twee nieuwe banden (achter) hebben gemonteerd, en dat de twee voorbanden nog 4mm profiel hadden (past binnen voorschriften Volvo Selected Used Car).
Heb ik volgens jullie nu gewoon pech, of valt de dealer wel degelijk één en ander te verwijten?
Vervolgens enige weken geen problemen gehad, waarna ik deze week een lekke voorband kreeg. De man van de wegenwacht die vervolgens kwam, gaf aan dat die band ook al aan vervanging toe was en nog maar 2mm profiel had. Dit heb ik de dealer voorgelegd, die vervolgens op basis van de werkorder aangeeft dat ze voor aflevering twee nieuwe banden (achter) hebben gemonteerd, en dat de twee voorbanden nog 4mm profiel hadden (past binnen voorschriften Volvo Selected Used Car).
Heb ik volgens jullie nu gewoon pech, of valt de dealer wel degelijk één en ander te verwijten?