Fijn toch!?Michael Oud schreef:Gaan we weer...

Af en toe lijk je wel een ouwe zemelaar

Fijn toch!?Michael Oud schreef:Gaan we weer...
Ga eens op www.volvo850forum.nl kijken hoeveel er daar met meer dan 200 pk rijden. :shock:Live schreef:Als je ergens een R op zet maak je wel een statement. Als je dan weinig pk er in zet 'verlies' je het van de concurrent.
En meer dan 200 PK op de voorwielen is niet te doen. Mijn vader heeft een D5 met voorwiel aandrijving en daar moet je al mee oppassen. Meer dan 200PK = AWD. of achterwiel aandrijving.
De voorwielen moeten namelijk sturen, remmen en acceleren tegelijk.
de tijd van max 200 pk op de voorwielen is al 'n tijdje voorbij hoor, wake up and smell the coffee zou ik zeggen, voorbeelden zijn inmiddels al legioLive schreef:Als je ergens een R op zet maak je wel een statement. Als je dan weinig pk er in zet 'verlies' je het van de concurrent.
En meer dan 200 PK op de voorwielen is niet te doen. Mijn vader heeft een D5 met voorwiel aandrijving en daar moet je al mee oppassen. Meer dan 200PK = AWD. of achterwiel aandrijving.
De voorwielen moeten namelijk sturen, remmen en acceleren tegelijk.
Word? Het is allemaal al verrektes duur... ben benieuwd hoe het is als ik oud en grijs ben...Wilson schreef:Ik geef hier mYst gelijk.
Vooral omdat alles duur word.
Het kan wel, maar het wordt afgeradeneXite schreef:Ik heb 260pk op de voorwielen, is prima te doen. Je moet natuurlijk niet uit stilstand alles vol open willen trekken, maar dan gaat achterwielaandrijving je ook niet redden...