Dat wordt bekeuringen oogsten Ireentje......... :redhotevil:

Dit klopt. Ben er zelf erg tevreden over. Heb beide auto's tot zo'n 268PK en 395NM laten chippen. Geen problemen tot dusver, en het verschil is erg goed merkbaar vooral bij een acceleratie tussen de 80 en 160.Koots schreef:Drowel hier op het forum heeft een getunede V50 T5 en een C70 T5, die kan je vast wat vertellen over zijn ervaringen.
Je zat zeker aardig in de buurt ja, een D5 met GT heeft 350 Nm koppel, dus die kunnen wij de baas blijven met onze 2 litertjesjalle schreef:@ fredhead,
Nou dan kom ik aardig in de buurt met die 390 NmMaar jah! Moet ik m wel eerst chippen en dus eerst even sparen
haha
Je moet ook eens je linkervoet in het luchtledige houden terwijl je accelereert... dan heb je nog een heel ander gevoel.Ireentje schreef:::D Wordt steeds beter hoe meer ervaringen ik van jullie hoor hier.
Vind nu al dat ik in de stoel gedrukt wordt... Kan me niet voorstellen dat dat nog meer kan
Ik val met m'n neus in de spreekwoordelijke boter als newbie, met deze topic!Ireentje schreef:Iemand nog ervaring om bij het tunen ook nog iets te doen met een ander luchtfilter??
HaiIreentje schreef:Iemand nog ervaring om bij het tunen ook nog iets te doen met een ander luchtfilter??