Hehe, mijn vriendin is wel voorzichtigKoots schreef:Enne, qua schoonmaken blijft mijn vrouw ver bij mijn (en haar) auto vandaan! En dat wil ik graag zo houden....

Hehe, mijn vriendin is wel voorzichtigKoots schreef:Enne, qua schoonmaken blijft mijn vrouw ver bij mijn (en haar) auto vandaan! En dat wil ik graag zo houden....
Naar analogie van de werking van een USB-stick op computer:rsnhakan schreef:Ja sorry, deze foto had ik nog op mijn computer staan, auto staat bij de schadehersteller dus kan ik geen nieuwe maken... Maar als jullie een nieuwe willen, krijgen jullie dat!Sorry voor de slechte foto dan maar.
Paul, waarom moet je hem op Fm zetten, ben erg benieuwd.
Hij zou in principe de 17de bij de dealer kunnen staan. Ik woon wel in België, ik vermoed dat er nog wel een verschil is tussen levering in België en Nederland...diazepam schreef:Bedoel je dat die dan geproduceerd gaat worden of dat die dan bij de dealer afgeleverd wordt? In dat laatste geval zou ik echt zeer verbaasd zijn, aangezien je dan slechts 5 weken hebt moeten wachten, terwijl bij mij de planning 12 weken is.
Klopt, als je volleerd idioot bent krijg je de witte met rode cijfers/lettersOscarCookie schreef:Alleen die verdomde gele nummerplaten, naart schijnt krijg je die in België als je nog in rijopleiding bentKzal ze es moeten wegwerken
Lang leve het europese nummerplaat, ik denk dat we er dan allemaal beter uitkomenKoots schreef:Klopt, als je volleerd idioot bent krijg je de witte met rode cijfers/lettersOscarCookie schreef:Alleen die verdomde gele nummerplaten, naart schijnt krijg je die in België als je nog in rijopleiding bentKzal ze es moeten wegwerken