Pagina 2 van 2
Geplaatst: 07.10.2008 - 22:38
door Wiebe
P.K. schreef:Wiebe schreef:Jah de bekabeling van de stoelverwarming ligt eral,Stoel kan je zo overzetten... Maar vind maar eens een met nog werkende verwarming.
Hoezo dan? Zijn ze meestal overleden o.i.d?
Vind er geen een voor vol leer althans

Geplaatst: 08.10.2008 - 18:24
door leip11
even verder ontopic.
niemand een idee over die connector benee bij de asbak??
timo
Geplaatst: 09.11.2008 - 11:12
door wensel
Ik heb gister ook mijn dashboard uit elkaar gehaald om wat lampjes te vervangen!
Nou kwam ik naast de stekkers die hierboven genoemt worden ook nog een gele stekker tegen( 4 draadjes aan de achterkant) . Deze heeft dezelfde vorm als die van de stoelverwarming maar is geel ipv zwart. Ik heb hem even in de schakelaars van de stoelverwarming gestoken en een paar keer gedrukt maar ik hoorde niks klikken en er gebeurde niks.
Ik ben wel heel benieuwd wat deze stekker als functie heeft!! Kan iemand dat mij vertellen?? Indien nodig heb ik een foto van de stekkers (de gele + de andere van de klok ed.)
Wie weet welke functie het heeft?
Geplaatst: 09.11.2008 - 16:44
door evanmandos2
ik zou dat ook wel willen weten

die stekker was ik ook al tegengekomen, nog geen zin gehad de multimeter erop te zetten
verbazignwekkend hoeveel loze connectoren de 440 heeft voor diagnose en extra opties etc. als ik zo uit me hoofs tel ben ik in de auto toch al een stuk of 6 tegengekomen, en in het motorcompartiment minimaal ook zoveel... en mijn bakkie heeft toch wel een paar opties, dus daar zijn ze dan al niet van...
Geplaatst: 11.11.2008 - 20:34
door hadico
De platte stekker met de ronde pinnen is voor een extra voltmeter en oliedrukmeter(acc), de andere kan ik zo niet thuisbrengen.
Geplaatst: 11.11.2008 - 22:57
door leip11
o nice weet ik dat dus ook weer. nou kijken of ik ergens nog zo'n meter op de kop kan tikken zijn wel mooie dingen om te hebben.
kan ik trouwens ergens zien of de olie meter al kompleet voorbereid is. dus niet alleen de bekabeling?
timo
Geplaatst: 13.11.2008 - 10:57
door mightyspawn
vaak niet, verschillende blokken enzo. Maar de kabelboom is altijd hetzelfde. Dit om kosten te drukken. Dus er zullen een hoop stekkers in de auto liggen die niet en nooit gebruikt zullen worden.
Geplaatst: 13.11.2008 - 12:06
door Iroll
kan ik trouwens ergens zien of de olie meter al kompleet voorbereid is. dus niet alleen de bekabeling?
Als je de oliedrukmeter wilt aansluiten moet je ook een sensor inbouwen. De(gele) draad ligt
meestal al klaar in de buurt van het oliefilter. De sensor kan je met een adaptor inbouwen waar de oliedruksensor voor het waarschuwingslampje zit, links onder het oliefilter.
Geplaatst: 13.11.2008 - 12:07
door leip11
ok. ik heb hem nog niet maar als ik er een heb hou ik dit in mijn achterhoofd.
timo
Geplaatst: 13.11.2008 - 13:05
door Blade
Iroll schreef:kan ik trouwens ergens zien of de olie meter al kompleet voorbereid is. dus niet alleen de bekabeling?
Als je de oliedrukmeter wilt aansluiten moet je ook een sensor inbouwen. De(gele) draad ligt
meestal al klaar in de buurt van het oliefilter. De sensor kan je met een adaptor inbouwen waar de oliedruksensor voor het waarschuwingslampje zit, links onder het oliefilter.
Ook bij de latere modellen? alvast bedankt he.
Geplaatst: 13.11.2008 - 13:13
door Iroll
Er is al heel veel over geschreven,
Dit topic beschrijft hoe en wat, met foto's.
Geplaatst: 13.11.2008 - 13:13
door leip11
deze heb ik ook gevolgd maar was het vergete. sorry