Geplaatst: 22.12.2008 - 12:42
Soms wel. 

Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Gerammel hoort bij een auto van die leeftijd!?V70-D5 schreef:Twee weken geleden heb ik een brief gestuurd naar de heer v/d Burg.
Vorige week een brief retour gekregen. Waar het op neer komt is dat ze de schokdempers niet vervangen daar deze nog correct werken. Het gerammel hoort nou eenmaal bij een auto van die leeftijd (2003). Wel schreven ze dat mocht er in de garantieperiode een defect ontstaan waardoor de schokdempers niet naar behoren werken deze alsnog worden vervangen.
Mijn garantie verloopt eind februari. Eind januari laat ik de auto door de ANWB of een andere Volvo dealer keuren voor een onafhankelijk rapport.
Had dit niet verwacht en ben dan ook bijzonder teluergesteld...en kwaad!!!
Oh?kinetik schreef:tja bij buitenweg zijn ze sinds de overname een beetje de weg kwijt.
ik kwam graag bij deze dealer alle filiaalen.
maar als ik om me heen kijk zijn er een hoop monteurs en dus ook kennis bij deze dealer vertrokken.
Ik kom sinds een jaar bij Buitenweg Hilversum. Er loopt daar naar mijn weten genoeg kennis rond maar weet natuurlijk niet hoe dat voorheen was. Hoe het bij de overige garages van Buitenweg gesteld is weet ik niet.kinetik schreef:tja bij buitenweg zijn ze sinds de overname een beetje de weg kwijt.
ik kwam graag bij deze dealer alle filiaalen.
maar als ik om me heen kijk zijn er een hoop monteurs en dus ook kennis bij deze dealer vertrokken.
Ik vind dit een beetje rare opmerking, gezien jouw eerdere opmerking:Wolfs XC schreef:Ik kom sinds een jaar bij Buitenweg Hilversum. Er loopt daar naar mijn weten genoeg kennis rond maar weet natuurlijk niet hoe dat voorheen was. Hoe het bij de overige garages van Buitenweg gesteld is weet ik niet.
Als ik jou goed heb begrepen is het bonken alleen nog maar erger worden.Wolfs XC schreef:Het is inderdaad een select used car. Men zei destijds tegen me dat het geen nieuwe auto was en dat je dan wel eens een rammeltje kon verwachten etc.
Ik heb namelijk het idee dat ze de oorzaak niet kunnen vinden.Wolfs XC schreef:naar mijn weten genoeg kennis
Over de monteurs ben ik zeker wel te spreken! Rogier is zeer bekwaam en staat ook in de top drie van de Volvo montuers in NL (jaarlijkse competitie voor monteurs georganiseerd vanuit Volvo NL meen ik). Het jammere alleen is dat de montuers voor reparaties goedkeuring moeten krijgen van de verkoop cq het managment. Het management is dus ook datgene waar ik van baal.AlexV70 schreef:Ik vind dit een beetje rare opmerking, gezien jouw eerdere opmerking:Wolfs XC schreef:Ik kom sinds een jaar bij Buitenweg Hilversum. Er loopt daar naar mijn weten genoeg kennis rond maar weet natuurlijk niet hoe dat voorheen was. Hoe het bij de overige garages van Buitenweg gesteld is weet ik niet.Als ik jou goed heb begrepen is het bonken alleen nog maar erger worden.Wolfs XC schreef:Het is inderdaad een select used car. Men zei destijds tegen me dat het geen nieuwe auto was en dat je dan wel eens een rammeltje kon verwachten etc.
Waaruit blijkt die kennis dan?Ik heb namelijk het idee dat ze de oorzaak niet kunnen vinden.Wolfs XC schreef:naar mijn weten genoeg kennis
Onder de monteurs heerst erg veel onvrede. Een oorzaak hiervan is de garantie afhandeling heb ik me laten vertellen. De monteurs willen wel maar staan met hun handen op de rug.kinetik schreef:in hilversum is het verloop omder de monteurs het kleinst.
maar in naarden bijvoorbeeld is van het personeel dat een jaartje of 6 geleden daar werkte niemand meer over. en bijna al deze jongens zijn naar andere volvodealers vertrokken.
volgens mij toch een beleidsprobleem
Dan zijn we weer terug waar we begonnen zijn, bij VOLVO BUITENWEG..... en hun beleid.Wolfs XC schreef:Onder de monteurs heerst erg veel onvrede. Een oorzaak hiervan is de garantie afhandeling heb ik me laten vertellen. De monteurs willen wel maar staan met hun handen op de rug.kinetik schreef:in hilversum is het verloop omder de monteurs het kleinst.
maar in naarden bijvoorbeeld is van het personeel dat een jaartje of 6 geleden daar werkte niemand meer over. en bijna al deze jongens zijn naar andere volvodealers vertrokken.
volgens mij toch een beleidsprobleem
Management wil zo min mogelijk uitgeven aan garantiegevallen. Op zich logisch dat ze niet teveel willen spenderen maar wat moet, moet toch! Dan moet je geen auto's met garantie verkopen....even heel zwart wit genomen.
Dit beleid gaat ze klanten kosten, zeker als dit zo ook op een forum wordt besproken.AlexV70 schreef:Oh?
Als de monteurs weglopen is er duidelijk wat mis met het beleid..........
Uit onderzoeken is bekend dat consumenten na een negatieve ervaring tot wel 7 keer meer mensen hierover vertellen dan wanneer ze een uitermate positieve ervaring met een product of dienst hebben.olav schreef:Zeker weten dat slechte mond OP mond reclame meer kapot maakt dan je lief is. En met slechte mond TOT mond reclame is het al niet veel beter
Als dit de oorzaak is bij @Wolfs XC, dan moet Buitenweg Hilversum zich helemaal schamen. Kan het mij niet voorstellen.nauticbluepearl schreef: Met mijn V70 was het eerste euvel 1 maand na aankoop selected used car: versleten koppelstangetjes tussen rolstabilisator en wieldraagarm.