Pagina 2 van 2

weg auto

Geplaatst: 17.12.2008 - 17:54
door my first volvo
Gezien de prijzen bij Milano en wat Volvo dealers deze week toch de beslissing genomen om mijn v70 niet te herstellen.
Achteraf bleek de geboden dagwaarde van 13000 euro dus toch niet zo slecht te zijn.
Voorlopig dus even zonder V70. ik heb nu een peugeotje 106 gekocht zodat ik toch mobiel ben. Ben wel op zoek maar ik heb tot de zomer de tijd. We zullen zien wat de prijzen doen.
Blijf uiteraard wel het forum volgen.
groetjes

Geplaatst: 17.12.2008 - 20:21
door Aantje
13000 is voor handelswaarde een reele prijs kijkend naar de markt!! Heb ik het niet over inruil waarde!

Geplaatst: 16.03.2009 - 23:48
door my first volvo
Toch weer gekozen voor een V70, nu een 2.5T MY2005 met 100.000km op de teller. Heel lichtgroen van kleur (ik dacht zelf dat het meer ijslauw of zoiets was, maar op het kenteken staat toch echt groen) met volledig zwart leder interieur, parkassist enz. enz.
Ik moet zeggen dat dit niet te vergelijken is met met V70 2002 140pk.
Dan bedoel ik niet alleen het motorvermogen, maar ook het korte schakelpatroon, besturing en demping. Ook is het geluid niet rauw zoals bij mijn eerdere v70.
Ik heb hem in België gekocht in Brussel van eerste eigenaar, aanrijdingsvrij, met onderhoudsboekje en onderhouden bij Volvo dealer Louis te Brussel.
Ik heb wel geconstateerd dat in België de standaarduitrusting weer anders is als in Nederland. Weet iemand wat het kentekengewicht van een dergelijke auto in Nederland is? OP het Belgisch kenteken staat 1600 kg vermeld. Dit gewicht staat ook vermeld op het Volvo certificat de conformité.
Foto's zal ik nog plaatsen. :D

Geplaatst: 17.03.2009 - 07:55
door V70 T5 assen
En zou ben je ook weer je oude volvo sneller vergeten , succes met je nieuwe wagen..

En dat peugeotje voor je vrouw??????

Geplaatst: 17.03.2009 - 07:57
door Paul
klinkt goed!

Geplaatst: 17.03.2009 - 08:01
door Hans
Goed gedaan! Ben benieuwd naar de foto's

Geplaatst: 17.03.2009 - 09:08
door Freshman
Je had hem ook in onderdelen kunnen verkopen (wel tijdrovend) .. als dat al een mogelijkheid zou zijn geweest.

Treurige foto... jammer, hoop dat je weer een mooie vervanger vind.

Geplaatst: 17.03.2009 - 09:58
door piotrV70
my first volvo schreef:Weet iemand wat het kentekengewicht van een dergelijke auto in Nederland is? OP het Belgisch kenteken staat 1600 kg vermeld. Dit gewicht staat ook vermeld op het Volvo certificat de conformité.
Foto's zal ik nog plaatsen. :D
Het kentekengewicht bepaalt de RDW bij de importkeuring. Ze nemen niets meer over van een buitenlands kenteken of een CVO. Gegevens komen uit de (eigen ?) database. Mijn V70 hoefde bij de import ook niet gewogen te worden. Gefeli trouwens, fijne auto !

Geplaatst: 17.03.2009 - 15:35
door denkweb
Hoe verknocht ben je aan de auto, dat is meer de vraag in dit topic. Dat zul je dan ook zelf moeten bedenken...

Geplaatst: 17.03.2009 - 15:49
door Richard
Ehm... mensen, als ik het goed begrijp is de oude V70 die stuk is geen probleem meer omdat er een andere is gekomen :)

Geplaatst: 17.03.2009 - 15:56
door Hans
Ja... hij heeft een nieuwere uit Belgie gehaald.

Geplaatst: 17.03.2009 - 16:50
door HASM
Ben overigens ook benieuwd wat er met de oude V70 is gebeurd.
Staat ie nog ingeschreven bij het RDW???

Geplaatst: 17.03.2009 - 18:26
door my first volvo
Die pijn is inderdaad helemaal over. Achteraf was ik zeker niet slecht af met de waarde die door de taxateur werd vastgesteld.
De schade V70 is opgekocht door Laay te Zevenbergen waarna hij ingaande 07-01-2009 weer is overgeschreven volgens RDW.
De auto was nog zeer goed te repareren aldus een Volvo schadebedrijf in mijn woonplaats, zeker niet technisch totall los, en alle airbags oké.
Ik had er echter niet veel zin meer in.
Dus mogelijk rijdt er op dit koment een forum lid in.

(Mochten er V70 bj 2005 zijn die van hun nivomat af wilen dan wil ik wel ruilen).

Geplaatst: 17.03.2009 - 20:02
door Richard
Hou er rekening mee dat je de veren dan ook mee moet nemen he. Anders wordt hij een stuk stuiteriger.