Wow... das niet duur! mijn garage *geen dealer* is normaal gesproken niet duur, maar van 375 sta ik wel te kijken.Barry (Grillmeister) schreef:Heb ik ook vorig jaar gehad, bij de superband in leidschendam laten doen, incl nieuwe koppelingsplaten en drukgroep was ik €375,- kwijt.MDA schreef:Even een update hoe het allemaal is afgelopen:
Het was inderdaad de krukaskering. Alles is er af gegaan: bak, koppeling, vliegwiel.
Keering vervangen, checken of het vliewiel niet te veel speling had (was ok). Nu de koppeling er toch af was is meteen ook de koppeling (Platen en drukgroep) vervangen.... 750 euro verder en de V40 kan weer een tijdje goed mee!
Bij Niham was ik veel meer kwijtgeweest, die wilde me trouwens gewoon op pad naar Oostenrijk sturen met 5 liter olie in mijn kofferbak omdat ik pas na drieweken geholpen kon worden...
Bij mij was het eerst wel een zoektocht naar waar de olie vandaan kwam, dus die uren hebben er ook in gezeten... maar ach: die nieuwe koppeling is wel weer heerlijk, en hij kan weer een tijdje mee.