Pagina 2 van 2
Geplaatst: 27.04.2009 - 22:45
door Stoffelv70
Johann schreef:
Zeer mooie v70 kerel!

Geplaatst: 27.04.2009 - 22:47
door Stoffelv70
Johann schreef:bookkeeper schreef:
eehhh is deze verlaagd??
Ja zit een KW variant 3 onder. Volledig in hoogte en in en uitgaande demping instelbaar.
Is dit geen KW V2? Had ook al eens rond gekeken voor een verlaging in de toekomst en kwam bij kw op de variant 2 uit...
Geplaatst: 28.04.2009 - 05:01
door Johann
Nee dit is V3
Geplaatst: 28.04.2009 - 07:38
door rob78
zo dit is echt de meest gave v70 die ik gezien heb!!!
Super gewoon!!!!!! :multi:
Geplaatst: 29.04.2009 - 02:35
door hulliehulleman
even een vraag,bij volvo dealer reede in amerongen staat een v70 te koop met 330 pk is dit origineel of is deze getuned?
Geplaatst: 29.04.2009 - 09:44
door Summum
hulliehulleman schreef:even een vraag,bij volvo dealer reede in amerongen staat een v70 te koop met 330 pk is dit origineel of is deze getuned?
Dat is een getunede V70R van het vorige type...schitterende bak, maar wel aan de prijs!
Geplaatst: 29.04.2009 - 10:55
door Walter
hulliehulleman schreef:even een vraag,bij volvo dealer reede in amerongen staat een v70 te koop met 330 pk is dit origineel of is deze getuned?
Origineel heeft ie 300pk dus moet ie wel getuned zijn
Geplaatst: 29.04.2009 - 10:57
door Walter
Johann schreef:
dat bord heb ik ook wel bijgestaan hahaha die is gróóóót. Dat zie je niet zo nu maar als je eronder staat wel. Als mijn 850 eronder staat, dan valt het dak percies onder "corporation". afstand van Johann's auto tot bord is ook nog een metertje of 30...
Geplaatst: 06.05.2009 - 13:58
door bookkeeper
Johann schreef:Denk dat een verlaagde V70 ongeveer 't zelfde gevoel geeft als een V50, Misschien nog wel iets comfortabeler
Vandaag de lease maatschappij / dealer opdracht gegeven voor het leveren en monteren van een set verlagingsveren voor mijn bestelde V70 limited edition...

Geplaatst: 13.05.2009 - 17:38
door Stoffelv70
Johann schreef:Nee dit is V3
Johan,Is het mogelijk om me de serie nummer of bestelnummer van je V3 te zeggen aub? Alvast bedankt!!

Geplaatst: 13.05.2009 - 18:31
door Johann
Stoffelv70 schreef:Johann schreef:Nee dit is V3
Johan,Is het mogelijk om me de serie nummer of bestelnummer van je V3 te zeggen aub? Alvast bedankt!!

Het is een V3 kit voor Ford Mondeo BA7 Bestel nummer 35230050.
Maarrr.. De achteras heeft iets aanpassing nodig.
Heeft je V70 Nivomat dan is de onderste schokbreker bout M16 maar de KW poot heeft maar een gat van 14 mm. Ik heb hier een speciale bus voor gemaakt op de draaibank.
Punt twee was/is, het bovenste montage rubber van de achterschokbreker was bij Volvo niet los leverbaar, alleen als set samen met de schokbreker. Ik weet niet of dit nog steeds zo is. Daar het er op tekeningen naar uit zag dat dit rubber een geheel was met de schokbreker heb ik montage rubbers besteld voor een Ford Mondeo Turnier, hebben dezelfde maat. Bij het verwijderen van de Nivomat schokbreker bleek dat het rubber gewoon met een schroef vast zit. Ik heb 'm niet van de schokbreker geschroeft maar het lijkt er op dat dit rubber ook gewoon te gebruiken is voor de KW schokbreker. Mocht je Mondeo rubbers willen gebruiken dan moet je het gat opboren van 8 naar 10.1 mm.
Geplaatst: 13.05.2009 - 23:39
door Stoffelv70
Aha! Met aanpassingswerk...
Damn, dan gaat die vlieger niet op. In Belgie moet je de nodige attesten voorleggen... zou niet echt slim komen als ik en attest voor leg van een ford en er een volvo voor hun neus staat. #-o ](*,)
Maare Hartelijk dank voor de goeje uitleg! Misschien is er wel nog iemand mee geholpen
Geplaatst: 14.05.2009 - 00:16
door Johann
De M16 bout is eigenlijk het verschil. Ik heb alles aan KW doorgegeven en heb bevestiging gehad dat het is doorgegeven aan hun TD. Een 16MM bus in de schokbreker maken lijkt mij voor KW geen probleem.
Zie op de site dat er nu wel 3 nieuwe Ford Mondeo sets zijn, Misschien komt de V70 binnenkort dan ook wel ? ?
Geplaatst: 14.05.2009 - 00:20
door Stoffelv70
Hoopelek! Nog even wachten.
Anders zullen het alleen veren worden
