Zal hem vanavond even maken.rsnhakan schreef:Foto?
V O L V O tekst 2009
-
- 2nd Gear member
MY05 | Volvo S40 2.4i 125kW/170Pk Momentum | Titanium Grey | Off Black Dala textiel/T-Tec | High Performance Audio | Garmin Nuvi 760 | R-Design spoilerlip | 17inch Volvo Sagitta
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Vind het wel wat hebben 

- Christopher
- 3rd Gear member
Ik vind 't helemaal niets bij de S40...
S40 2.0D - Barents Blue Momentum
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
remmm, ik zou Volvo er op laten.. Word te kaal..
- Fredhead
- Geartronic member
Ik zeg ook zonder
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Kaal is te kaal!
Ik begrijp die mode niet zo van dat letterloze. Ga je dan ook de logo's van het merk erafslopen? en misschien een andere merkloze grille erin. Waar houdt het op? Zonder al dat spul is een auto niet meer dan een anoniem vervoermiddel, voor mensen die zeggen: "voor mij hoeft ie alleen maar te rijden, verder heb ik er niks mee".
Volvo heeft die auto gemaakt met mooie herkenbare letters en de meeste Volvomobilisten zijn er trots op dat ze in dat merk rijden en dus is het niet erg als het erop staat.
Ik begrijp die mode niet zo van dat letterloze. Ga je dan ook de logo's van het merk erafslopen? en misschien een andere merkloze grille erin. Waar houdt het op? Zonder al dat spul is een auto niet meer dan een anoniem vervoermiddel, voor mensen die zeggen: "voor mij hoeft ie alleen maar te rijden, verder heb ik er niks mee".
Volvo heeft die auto gemaakt met mooie herkenbare letters en de meeste Volvomobilisten zijn er trots op dat ze in dat merk rijden en dus is het niet erg als het erop staat.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- rob78
- 2nd Gear member
@ Battlecruiser S80,
hoezo een anoniem vervoermiddel...??
juist wanneer je je auto zo maakt zoals jij het zelf mooi vindt, geef je er een persoonlijk tintje aan mee. De ene wil andere velgen, de andere weer iets anders
Smaken verschillen, en gelukkig maar.
hoezo een anoniem vervoermiddel...??
juist wanneer je je auto zo maakt zoals jij het zelf mooi vindt, geef je er een persoonlijk tintje aan mee. De ene wil andere velgen, de andere weer iets anders
Smaken verschillen, en gelukkig maar.
Volvo V40 1.9D
Volvo V50 2.0D Momentum MY07 Rica tuned
Volvo V50 2.0D Momentum MY07 Rica tuned
-
- 4th Gear member
- Contacteer:
Merk mag, type en zeker motoraanduidingen vind ik maar zever.
En daarbij, niks is fijner als in een R (of bij concurrentie M, S, RS, ...) te rijden zonder type aanduiding. Zeker in een R, vele johnny's kennen het niet en is lachen geblazen aan een rood licht als ze er ff denken de bompa volvo uit te trekken
En daarbij, niks is fijner als in een R (of bij concurrentie M, S, RS, ...) te rijden zonder type aanduiding. Zeker in een R, vele johnny's kennen het niet en is lachen geblazen aan een rood licht als ze er ff denken de bompa volvo uit te trekken

- Battlecruiser
- 8th Gear member
Als ze naast je staan, zien ze die type-aanduidingen op je kofferbak tóch niet...
En als ze achter je staan, zien ze ze maar even...
En als ze achter je staan, zien ze ze maar even...
Volvo Rules the Road
- Chemzy
- 4th Gear member
Een Volvo-rijder mag fier zijn op zijn bolide, en mag wat mij betreft dus gerust een 'Volvo'-vermelding op de achterkant. Type en motorisatie maken het wat mij betreft echter wat te druk, en zoals Thamar zegt, het verraad de verrassing voor de would-be racers (deze middag nog een Passat de levieten gelezen aan het verkeerslicht... :twisted: )
Zelf vind ik V O L V O weer wat te opvallend, zodat ik de old-skool volvo heb laten staan bij de mijne.
Maar 't is zoals rob78 zegt: over smaken en kleuren discusieert men niet, en zolang dat niemand anders er last van ondervindt, doet iedereen maar...
Ze zouden misschien in het vervolg al die logo's in het koetswerk moeten vastzetten met bouten o.i.d., einde discussie dan...
Zelf vind ik V O L V O weer wat te opvallend, zodat ik de old-skool volvo heb laten staan bij de mijne.
Maar 't is zoals rob78 zegt: over smaken en kleuren discusieert men niet, en zolang dat niemand anders er last van ondervindt, doet iedereen maar...
Ze zouden misschien in het vervolg al die logo's in het koetswerk moeten vastzetten met bouten o.i.d., einde discussie dan...
Volvo 440 1.9 TD 1995
Volvo V50 2.0 D Business Line MY08
- Welles
- 5th Gear member
old-skool? V O L V O is pas old-skool!

Maar om het nou op de motorkap van mijn S60 te gaan plakken gaat ook mij te ver...

Maar om het nou op de motorkap van mijn S60 te gaan plakken gaat ook mij te ver...

S40 1.8 | 1997
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
- Chemzy
- 4th Gear member
Allé dan, Volvo is 'old-skool' en V O L V O is 'very old-skool'Welles schreef:old-skool? V O L V O is pas old-skool!

Volvo 440 1.9 TD 1995
- remmm
- 5th Gear member
Hey Rob78, het staat wel mooi zo'n kale achterkant. Ik ben er echter nog niet helemaal uit. Ik vind de v50 te smal om die hele grote very old skool tekst erop te zetten en voor de rest ziet men toch wel dat het een volvo is. Het rare is dat ik het audi-logo bij de Audi A3 van mijn vriendin er niet af zou halen. Zou ik stiekem dan toch geen volvo willen rijden 

- Montoja
- 2nd Gear member
Hoe peuter je eigenlijk zoiets los? Heeft iemand hiervoor een tip? Is het gewoon een sticker, moet ik er heet water op gooien? De fohn van mijn vriendin lenen?
Ben erg benieuwd hoe jullie dit gedaan hebben, want wil het zelf ook graag in V O L V O style want dat maakt mn V50 wat dikker.
Ben erg benieuwd hoe jullie dit gedaan hebben, want wil het zelf ook graag in V O L V O style want dat maakt mn V50 wat dikker.
Signatures zijn zoooo 2006