Ziet er goed uit. Heb je hem in 1 of 2x afgelakt? Een zwarte piano inleg vond je blijkbaar niet mooi - of had je haast om de spoiler er zsm op te zetten
Hoewel ik weet dat je met die poly lijmen werkelijk van alles aanmekaar vast kunt lijmen, blijft het iets tegennatuurlijks hebben om alleen daar maar op te vertrouwen. Ik zou echter ook niet weten hoe je achteraf alsnog een bout en borgmoer constructie zou kunnen toevoegen.
Ik ben in elk geval om en heb besloten er ook een te bestellen, voor dat geld ga ik me niet nog meer modeleer en schuurwerk op de hals halen.
@arnoudh
thxs voor die antenne opmerking, daar had ik nog niet bij stil gestaan - dat wordt dus ook een kleinere antenne plaatsen
Als je twijfelt over wel of niet roofrails, waarom haal je ze er niet af en rijd je eens een maandje zonder ze om te kijken of je ze mist?
Toen ik mijn auto kocht vond ik het erg jammer dat ie geen roofrails had. Echter, na enige tijd ben je dat kwijt. Persoonlijk vind ik doordat de auto er iets gladder uitziet hij iets stoerder is. Met roofrails lijkt deze toch meer op een ikea pakjesdrager lijkt. No offense, want ik vervoer ook ikea pakjes, meubels or whatever maar dan mbv (volvo) dakdragers - 2e hands gekocht voor maar 35 euries!!