Denk niet dat dreft hier een oorzaak in heeft hooguit slecht voor de wax laag.
Ook in de vaat zitten vaak dingen met rubber (mixapperatuur rubber afdichtringen) en in de leidingen onder de spoelbak zitten ook rubberringen.
Dus het zal er wel op getest zijn , denk dat de invloed van zonlicht veel meer inpact heeft .
Nu al?
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
-
- 4th Gear member
Of een combi van dreft en zonV70 T5 assen schreef: Dus het zal er wel op getest zijn , denk dat de invloed van zonlicht veel meer inpact heeft .

Arnoud
- Kobus gaat naar Appelscha
- 2nd Gear member
Ik ga maandag eens de dealer bellen. Ben benieuwd wat het gaat opleveren..
het is nu vrijdag: EN?
V70 D5 Summum (full options) MY 2005 457 dkm
V70 2.5 D 210 dkm MY 2000 (zaliger)
Kobus gaat niet meer naar Erik Huzen in Holten
V70 2.5 D 210 dkm MY 2000 (zaliger)
Kobus gaat niet meer naar Erik Huzen in Holten
- toinev70
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Maandag wordt alles vervangen. Schuifdak wordt gewoon onder een soort van garantie geschoven. De deur wisten ze nog niet. Ik ben in ieder geval niet voornemens dat te betalen. Zou dat wel moeten dan wordt het denk ik een leuke discussie :violent1:
Een auto van 2 jaar kan geen versleten rubbers hebben. In ieder geval lag het zeker niet aan de dreft. Dat hele dreftverhaal leidt hier trouwens sowieso te zeer een eigen leven. Dat is bij deze auto misschien een keer gebeurd in het begin. Hij wordt over het algemeen eigenlijk altijd gewassen met Wash en Shine. Dreft heb ik slechts als voorbeeld genoemd, omdat het voor mij allemaal gelijk is. Trouwens, Dreft is mij meermaals door verschillende garagehouders (vroeger) aangegeven als prima wasmiddel en nogmaals ik heb nooit lakproblemen gehad...
Een auto van 2 jaar kan geen versleten rubbers hebben. In ieder geval lag het zeker niet aan de dreft. Dat hele dreftverhaal leidt hier trouwens sowieso te zeer een eigen leven. Dat is bij deze auto misschien een keer gebeurd in het begin. Hij wordt over het algemeen eigenlijk altijd gewassen met Wash en Shine. Dreft heb ik slechts als voorbeeld genoemd, omdat het voor mij allemaal gelijk is. Trouwens, Dreft is mij meermaals door verschillende garagehouders (vroeger) aangegeven als prima wasmiddel en nogmaals ik heb nooit lakproblemen gehad...
-
- 3rd Gear member
helemaal top dat het opgelost wordt
het zou me verbaast hebben als de dealer geprobeerd had weg te komen met een "slecht onderhoud" verhaal
, die kennen echt de wet wel ( en dan is er daarnaast altijd nog zoiets als ..service), maar gelijk hebben is natuurlijk iets anders dan gelijk krijgen 
maar het komt dus goed, en daar gaat het om!

maar het komt dus goed, en daar gaat het om!
- Paul
- Geartronic member
Goed te horen Toine!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Driven2Shine
- Forumsponsor
- Contacteer:
Goed om te horen dat het opgelost word/gaat worden.toinev70 schreef:Maandag wordt alles vervangen. Schuifdak wordt gewoon onder een soort van garantie geschoven. De deur wisten ze nog niet. Ik ben in ieder geval niet voornemens dat te betalen. Zou dat wel moeten dan wordt het denk ik een leuke discussie :violent1:
Ik heb nooit gezegd dat het aan dreft zou liggen alleen dat ik eventueel vervangers heb.
Dreft is ook niet slecht voor de lak alleen voor een eventuele waxlaag.
Wat een garage houder gebruikt mag hij zelf weten zolang hij het maar niet op mijn eigen auto gebruikt