Pagina 2 van 2

Geplaatst: 17.05.2009 - 10:17
door diMarco
lingsper schreef:Wat Autoweek betreft, ze hebben nogal een sterke voorkeur voor de merken van de VAG groep. Ik stoor me daar overigens niet aan hoor, ik lees het blad elke week met plezier en dan vooral de rubrieken zoals klokje rond.
Als je gaat kijken welke merken het meest adverteren in AutoWeek, dan zijn dat zeker niet Skoda, Porsche, Audi, Volkswagen en Seat. Die merken komen slechts sporadisch voorbij als adverteerder. Om dan te gaan roepen dat AutoWeek zwaar gesponsord wordt door de merken van Pon, dat is niet te onderbouwen met enig hard argument. Misschien zijn die merken wel gewoon kwalitatief goed, en krijgen ze daardoor positieve aandacht vanuit de redactie.

Geplaatst: 17.05.2009 - 10:30
door Richard
Ik lees ook al jaren de autoweek en vind niet dat ze overkomen een sterke voorkeur te hebben. Wat ik soms wel vervelend vind is iedere keer weer de melding dat de stoel best wat lager had gemogen voor een beter gevoel met de auto. er zijn ook mensen die gewoon lekker in een auto willen zitten zonder bij de instap enorm diep te hoeven zakken hoor.

Verder vind ik het een leuk een vermakelijk blad wat ik graag lees.

Geplaatst: 17.05.2009 - 12:08
door Pas259
Het commentaar slaat soms nergens op zoals bij de C30:

Minpunten: Weinig bagage ruimte.

Nou dan koop je hem toch niet als je veel bagage meesleurt?

soms zoeken ze echt dingen...

Geplaatst: 17.05.2009 - 12:18
door Thijs
Of als ze in een Suzuki Alto rijden en vinden dat je niet echt hard de bocht om kan, dan helt hij te ver over!
Nou, opa en oma en moeders met kinderen zijn niet op zoek naar een Alto om er eens lekker mee te gaan hoeken hoor!

Geplaatst: 17.05.2009 - 12:26
door Pas259
Of over de nieuwe Volvo DrivE diesels:

Geen ''strepentrekker''

Net alsof het een must is dat je constant met spinnende wielen bij het stoplicht moet wegtrekken.

Geplaatst: 17.05.2009 - 12:41
door Gast
De meeste bladen testen auto's of je er dagelijks mee op Zandvoort rijd, gewone gezinsauto's hoeven helemaal niet sportief te zijn. Wat heb je daaraan als je achterin de file aansluit? Mijn S80 is ook verre van sportief maar ik vind het een fijne comfortabel ruime auto.

Wat je tegenwoordig ook vaak leest is dat pakweg 140 pk in een middenklasser eigenlijk wat aan de krappe kant is, ongeveer 15 jaar geleden was dat zo'n beetje de zwaarste motor die je kon kopen. Net of je bij elk stoplicht met rokende banden zou vertrekken, ja dat is leuk als je 18 bent en net je rijbewijs hebt behaald maar dat gaat vanzelf over. Wat maakt het uit of je auto in 9 of in 12 seconden aan de honderd zit?

Geplaatst: 17.05.2009 - 13:18
door Else
mmxc90 schreef:risible prized car .
Bedoel je niet "reasonable"???? :? Tenminste dat hoor ze zeggen.... :oops:

Geplaatst: 17.05.2009 - 15:01
door diMarco
mmxc90 schreef:risible prized car .
Else schreef:bedoel je niet "reasonable"???? :? Tenminste dat hoor ze zeggen.... :oops:
Gelukkig maken ze niet alleen bij AutoWeek vauten .... :happy8:

Geplaatst: 17.05.2009 - 18:02
door euerw
Mede forum leden ik zal in de toekomst geen titel meer proberen te benadrukken door bv. VAUT neer te zetten.
ik begrijp dat het niet helemaal zal vallen.
sorry dat ik dit zo heb gebracht, het was foud van mij ::cry:

Geplaatst: 17.05.2009 - 21:00
door mmxc90
diMarco schreef:
mmxc90 schreef:risible prized car .
Else schreef:bedoel je niet "reasonable"???? :? Tenminste dat hoor ze zeggen.... :oops:
Gelukkig maken ze niet alleen bij AutoWeek vauten .... :happy8:
Scherp, idd iets te lang op het forum blijven hangen dan ga je vauten maken :wink:.

Geplaatst: 18.05.2009 - 00:30
door Pas259
mmxc90 schreef:
diMarco schreef:
mmxc90 schreef:risible prized car .
Else schreef:bedoel je niet "reasonable"???? :? Tenminste dat hoor ze zeggen.... :oops:
Gelukkig maken ze niet alleen bij AutoWeek vauten .... :happy8:
Scherp, idd iets te lang op het forum blijven hangen dan ga je vauten maken :wink:.
Liever fauten dan dingen anders schrijven zoals Sgool >> school. ;)