Mjammie! :shocked!: :love4: Dat ziet er inderdaad niet slecht uit! 'k Heb ondertussen ook een foto uit de vorige Autoweek gezien (V50 DrivE). Daar was het wel geen Offblack interieur, maar de foto toonde het hout duidelijk aanwezig zonder al te dominant te zijn. Dit samen met het feit dat het aluminium blijkbaar nogal kwetsbaar is, is voor mij de keuze gemaakt.nossy schreef:op deze foto is het duidelijk te zien wat hierboven al uitgelegt is:
't Zal helaas nog wel even moeten wachten, want ondertussen zijn onze zorgzame beschermers genaamd 'vadertje staat' erachter gekomen dat ik een andere auto heb. En blijkbaar kunnen die mannen niet verder zonder een 'doopsuikertje' (ahum). Daarom vond ik zonet een 'uitnodiging tot betalen van belastingen' in de bus. Jawel dames en heren in Nederland en niet-Belgische omstreken, bovenaan de belastingsbrief staat dus letterlijk 'Hierbij vindt u een uitnodiging tot betaling van belastingen op uw voertuig'. Uitnodiging, alsof je de keuze hebt... :roll: :? En met de BIV erbij kom je toch direct aan een aardig bedragje. En natuurlijk moet dat deze maand al betaald zijn.
Anyway, de Nordic Oak zal er komen, desnoods nog enkele weken wachten (en mentaal afzien...), maar het komt er! Alhoewel, blijkbaar wil de helft van het forum overschakelen op Nordic...

Zoals Bert in Sesamstraat zingt: Wachten duurt lang, lang, lang; wat duurt dat wachten lang...

I'll keep you all informed!