Pagina 2 van 2

Geplaatst: 09.11.2009 - 12:06
door Ramon&Ramon
Een geartronic bak reviseren voor 1000 euro is onmogelijk,ook in Montfoort kunnen ze dat niet voor dat geld.

Het in en uitbouwen komt er ook nog bij.

Geplaatst: 09.11.2009 - 12:19
door gevanje
Fijn dat het probleem is opgelost. Eerlijk gezegd vind ik dat je bij de probleemstelling had moeten vermelden dat de auto partikulier gekocht is en niet bij een garage/dealer. Het geeft m.i. een vertekend beeld. Ik ging er van uit dat de dealer je liet barsten. Het is correcter om dan ook de herkomst te vermelden. Het zou mij overigens niets verbazen als de vorige eigenaar het euvel ook al kende. Vergeetachtigheid is bij verkoop een veel voorkomende eigenschap.

Eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Geplaatst: 09.11.2009 - 12:19
door BlackcurrantV70
renelle,

Weet je vanaf wanneer de 2 editie van de 6 bak geleverd is ?

Ik heb een MY06, eerste maal gebruikt in maart 2006, ook met 6 traps geartronic.

Momenteel 63000km en (tot nu toe) gaat alles goed.

Die wervelklep heb ik al gehad bij 47000km, vervangen onder 100% coulance van Volvo Belgium.

Geplaatst: 09.11.2009 - 12:55
door degids
Ramon&Ramon schreef:Een geartronic bak reviseren voor 1000 euro is onmogelijk,ook in Montfoort kunnen ze dat niet voor dat geld.

Het in en uitbouwen komt er ook nog bij.
Het was ook niet de hele bak. Het ging om die specifieke module.

Geplaatst: 11.11.2009 - 01:01
door renelle
gevanje schreef:Fijn dat het probleem is opgelost. Eerlijk gezegd vind ik dat je bij de probleemstelling had moeten vermelden dat de auto partikulier gekocht is en niet bij een garage/dealer. Het geeft m.i. een vertekend beeld. Ik ging er van uit dat de dealer je liet barsten. Het is correcter om dan ook de herkomst te vermelden. Het zou mij overigens niets verbazen als de vorige eigenaar het euvel ook al kende. Vergeetachtigheid is bij verkoop een veel voorkomende eigenschap.

Eind goed al goed zullen we maar zeggen.
Zie mijn bericht Do 11 Jun, 2009 12:14 pm....

Geplaatst: 11.11.2009 - 01:02
door renelle
Ivo Philips schreef:renelle,

Weet je vanaf wanneer de 2 editie van de 6 bak geleverd is ?

Ik heb een MY06, eerste maal gebruikt in maart 2006, ook met 6 traps geartronic.

Momenteel 63000km en (tot nu toe) gaat alles goed.

Die wervelklep heb ik al gehad bij 47000km, vervangen onder 100% coulance van Volvo Belgium.
Nee, dat heb ik nooit gevraagd. Ik zal het morgen eens navragen...

Geplaatst: 11.11.2009 - 19:41
door gevanje
renelle schreef:
gevanje schreef:Fijn dat het probleem is opgelost. Eerlijk gezegd vind ik dat je bij de probleemstelling had moeten vermelden dat de auto partikulier gekocht is en niet bij een garage/dealer. Het geeft m.i. een vertekend beeld. Ik ging er van uit dat de dealer je liet barsten. Het is correcter om dan ook de herkomst te vermelden. Het zou mij overigens niets verbazen als de vorige eigenaar het euvel ook al kende. Vergeetachtigheid is bij verkoop een veel voorkomende eigenschap.

Eind goed al goed zullen we maar zeggen.
Zie mijn bericht Do 11 Jun, 2009 12:14 pm....
Je hebt gelijk zie ik. Ik had alleen bij de start gekeken.

Geplaatst: 11.11.2009 - 22:46
door renelle
Ivo Philips schreef:renelle,

Weet je vanaf wanneer de 2 editie van de 6 bak geleverd is ?

Ik heb een MY06, eerste maal gebruikt in maart 2006, ook met 6 traps geartronic.

Momenteel 63000km en (tot nu toe) gaat alles goed.

Die wervelklep heb ik al gehad bij 47000km, vervangen onder 100% coulance van Volvo Belgium.

Vandaag nog nagevraagd bij de specialist. Hij kon niet aangeven of er vanaf een bepaald bouwjaar het nieuwe type koppeling en afdichting is toegepast. Het enige dat hij kon zeggen was dit ze wagens met verschillende kilometerstanden tot en met bouwjaar 2007 met dit euvel binnen hebben gehad voor reparatie. Dan betreft dit niet alleen Volvo's, maar ook Opel, Saab en Peugeot.

Geplaatst: 15.11.2009 - 16:55
door Sport Edition D5
hallo Renelle,

Welke automatenspecialist is dat geweest? Heb zelf de nodige problemen met een GT met veel slip in een D5 uit 07 en wil hier nu echt wat aan gaan doen.

Hoor het,
Dank

Wim