Pagina 2 van 3
Geplaatst: 30.06.2009 - 21:30
door FrankS60
ACTuning schreef:Een ding moet je niet vergeten, er zitten 2 kanten aan een verhaal. De onze houden we maar voor ons
Zoals hiervoor al gepost, doe je verhaal! Leg uit waar het volgens jou mis is gelopen en waarom het niet aan jou ligt.
Je kunt het nu verhelpen/verhelderen en aan de forumgebruikers laten zien dat het echt
niet zo slecht gesteld is met je zaak als men nu denkt.
Geplaatst: 30.06.2009 - 21:54
door ACTuning
Ga op dit forum niet in discussie, wij doen eerlijk zaken met kwaliteit. Als er een klacht is lossen wij dit altijd netjes op, zo ook in dit geval, waar wij twijfels hebben over de oorzaak. Verder gaan wij er niet op in.
Geplaatst: 30.06.2009 - 22:25
door Gast
FGR schreef:Tja erg fris handel deze heer inderdaad niet, laatst netjes een order geannuleerd, krijg ik een bericht terug zonder dat hij mij kent, ik wordt door hem uitgemaakt voor woonwagenbewoner etc.. :mrgreen: En dan nog, zelf al zou ik dat zijn, zijn toch ook gewoon klanten. ::evil:
Veel spullen die daar te koop zijn zijn met een beetje zoekwerk op de Duitse eBay stukken goedkoper zelfs met de verzendkosten.
Bij mij heeft deze shop het echt volledig afgedaan en ik zou ook nooit iemand adviseren om daar wat te kopen, maar dit is mijn persoonlijke mening en slechts korte en zeker laatste ervaring met ACT... :youbutthead:
Waarom verbaast mij dit niet.
En dan niet in discussie willen gaan, zegt voldoende over dit heerschap.
Ik kan bijna een klachtenlijn openen, van de pm's die ik inmiddels over dit bedrijf heb gekregen.
Sluit dit topic maar, het zal niets opleveren.
Garantie en service bij ACTuning tot de eerste stoeptegel.
Geplaatst: 30.06.2009 - 22:32
door ACTuning
Je moet het verhaal wel afmaken als je erover begint. Niet de deur dicht gooien. Dat is wel erg laag aan de grond.
Geplaatst: 30.06.2009 - 22:52
door Gast
ACTuning schreef:Je moet het verhaal wel afmaken als je erover begint. Niet de deur dicht gooien. Dat is wel erg laag aan de grond.
Die deur heb jij 2 jaar geleden al dicht gegooid!
En jij bent wel de laatste die het mag hebben over laag bij de grond.
De ervaring die ik heb gehad en die hierboven ook zijn te lezen reageer je als een hork.
De verhalen kennen maar één kant en dat is die van jou.
We gaan weer in gesprek als jij mij schadeloos stelt.
Evengoed wens ik je eerlijke en goede zaken.
Geplaatst: 30.06.2009 - 22:57
door lemmer
Hohohoho allemaal,
Laten we zeggen dat iedereen wel eens een slechte dag kan hebben. Het nadeel tegenwoordig is met kopen via internet en de communicatie via b.v. de mail het risico bestaat dat de intonatie van deze s verkeerd wordt begrepen en dingen daardoor onnodig escaleren. Vroeger ging je naar een winkel en kon je boos kijken, je had een beter contact.
Ik neem aan dat er ook mensen zijn die wel goede producten bij deze firma hebben gekocht, mag ook wel eens vernoemd worden.
Mooi voorbeeld voor mij is de volvotech service. Ik had vanaf het begin problemen met een IMIV module, en kreeg allereerst een soort troubleshoot hoe te handelen en te zorgen dat hij de juiste analyse kon maken. Hij maakte geen vergelijkingen met de aantallen die wel goed waren, maar met zijn ene klant die dit probleem had en nam het serieus. Want grote aantallen geleverde producten geven geen garantie voor de kwaliteit.
Wel vind ik het persoonlijk belangrijk mensen een tweede kans te bieden om zaken op orde te maken.
Geplaatst: 30.06.2009 - 22:58
door aertssenhjc
hmmm. zei degene die niet in discussie wou..... Ik ben ook niet voor openbaar modder gooien, maar dit is toch als klant/leverancier in goede orde op te lossen? eventueel met een coulance regeling?
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:07
door Kees XC60
Lees hier heel vaak mee, maar ik ga nu toch reageren.
Ik zit zelf in de retail, winkels dus. En over het algemeen kan je beter dingen oplossen door NIET de discussie aan te gaan en het product gewoon om te wisselen en verder de klant de koning te laten.
Maar om de klant die een probleem af te schilderen is wel erg vreemd. Zeker als dit probleem vaker voor komt. Neem het product gewoon terug en ga in discussie met jouw leverancier.
Ik begrijp dit werkelijk niet! Vooral zo bot blijven reageren, ga je klanten mee winnen hier op het forum. Zat voor mijn dochter d'r V70 ook te kijken naar zo'n grill. Maar ik ben nu aan het twijfelen.
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:11
door ACTuning
Ben blij dat 99 ,99 % van de Volvo klanten er anders overdenken, als je zelf iets niet goed doet, kan een ander ervoor bloeden. Voor ons is de zaak afgedaan, wij hebben een heel net voorstel gedaan, en worden dan op deze wijze behandeld, er zijn grenzen.
Nog 1 ding, ga zelf nooit met een grill aan het prutzen, je ziet wat er van komt.
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:13
door Kees XC60
Wat heeft hij lopen prutsen dan?
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:19
door HansEindhovenV70
Ja inderdaad, denk ook dat ACTtuning hier probeert mooi weer te spelen omdat ze natuurlijk de grond onder de voeten voelen wegzakken!
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:20
door lemmer
lemmer schreef:Hohohoho allemaal,
Laten we zeggen dat iedereen wel eens een slechte dag kan hebben. Het nadeel tegenwoordig is met kopen via internet en de communicatie via b.v. de mail het risico bestaat dat de intonatie van deze s verkeerd wordt begrepen en dingen daardoor onnodig escaleren. Vroeger ging je naar een winkel en kon je boos kijken, je had een beter contact.
Ik neem aan dat er ook mensen zijn die wel goede producten bij deze firma hebben gekocht, mag ook wel eens vernoemd worden.
Mooi voorbeeld voor mij is de volvotech service. Ik had vanaf het begin problemen met een IMIV module, en kreeg allereerst een soort troubleshoot hoe te handelen en te zorgen dat hij de juiste analyse kon maken. Hij maakte geen vergelijkingen met de aantallen die wel goed waren, maar met zijn ene klant die dit probleem had en nam het serieus. Want grote aantallen geleverde producten geven geen garantie voor de kwaliteit.
Wel vind ik het persoonlijk belangrijk mensen een tweede kans te bieden om zaken op orde te maken.
Hallo iedereen,
De directie van ACtuning heeft zich persoonlijk bij me gemeld, en betreurt de gang van zaken. Ze gaan kosteloos een nieuwe grille toesturen, en ontvangen het defecte exemplaar retour.
Zoals ik al zei, iedereen kan een slechte dag hebben en verdiend een 2e kans.
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:22
door ACTuning
Was voor jou niet vroeg genoeg.
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:24
door Gast
Kees XC60 schreef:Lees hier heel vaak mee, maar ik ga nu toch reageren.
Ik zit zelf in de retail, winkels dus. En over het algemeen kan je beter dingen oplossen door NIET de discussie aan te gaan en het product gewoon om te wisselen en verder de klant de koning te laten.
Maar om de klant die een probleem af te schilderen is wel erg vreemd. Zeker als dit probleem vaker voor komt. Neem het product gewoon terug en ga in discussie met jouw leverancier.
Ik begrijp dit werkelijk niet! Vooral zo bot blijven reageren, ga je klanten mee winnen hier op het forum. Zat voor mijn dochter d'r V70 ook te kijken naar zo'n grill. Maar ik ben nu aan het twijfelen.
Idd, "Neem het product gewoon terug en ga in discussie met jouw leverancier".
Zoals je al aangeeft, op deze wijze reageren kost klanten. Dat moet je als goed zakenman niet willen.
Wel heel jammer dat die 99,99% niet reageert. :?
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:24
door Ben
lemmer schreef:Hallo iedereen,
De directie van ACtuning heeft zich persoonlijk bij me gemeld, en betreurt de gang van zaken. Ze gaan kosteloos een nieuwe grille toesturen, en ontvangen het defecte exemplaar retour.
Zoals ik al zei, iedereen kan een slechte dag hebben en verdiend een 2e kans.
Fijn dat dit forum aan deze oplossing heeft kunnen bijdragen.
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:28
door lemmer
Ben schreef:lemmer schreef:Hallo iedereen,
De directie van ACtuning heeft zich persoonlijk bij me gemeld, en betreurt de gang van zaken. Ze gaan kosteloos een nieuwe grille toesturen, en ontvangen het defecte exemplaar retour.
Zoals ik al zei, iedereen kan een slechte dag hebben en verdiend een 2e kans.
Fijn dat dit forum aan deze oplossing heeft kunnen bijdragen.
I rest my case
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:28
door ACTuning
Ja, iedereen tevreden.
Geplaatst: 30.06.2009 - 23:36
door Bert West
Mijn ervaring (tot nu toe 1) met dit bedrijf is gewoon goed. Ik had de XC grill voor mijn V70 besteld. Toen deze na 5 dagen werd bezorgd trof ik de grill compleet doormidden gebroken aan. Hoogst waarschijnlijk tijdens transport gebeurd. Direct met ACtuning gebeld en er werd een nieuwe grill toegezegd zodra ik de gebroken grill zou retourneren. Anderhalve week later ontving ik een nieuwe onbeschadigde grill. Dus gewoon goed geregeld. Ik was even bang dat ACtuning geen verantwoordelijkheid zou nemen voor de gebroken grill maar dat bleek ongegrond. Super geregeld. Bert
Geplaatst: 01.07.2009 - 07:46
door HansEindhovenV70
Inderdaad, je hoeft nog niet eens zaken te doen met die Paul Snijders (ACTuning) of je wordt al uitgemaat voor weet ik wat.
ACTuning, een echte afrader!
Geplaatst: 01.07.2009 - 08:26
door Paul
Goed dat het nu is opgelost.