-De totale schade inclusief dynamo tipte net de €1000,- niet aan...
-Het is idd niet fijn om de vakantie van maar 1 week 3 dagen later dan gepland te bereiken.. Maar uiteindelijk een paar heerlijke dagen gehad, en de auto trok de 1600 kg na het reinigen met niet al te veel moeite! (Ik hou er niet van te zeggen dat het moeiteloos ging, om de auto de hemel in te prijzen. Dat hoor je zo vaak: Moeiteloos, asof er niets achter hing, met twee vingers in de neus etc!)
-Er zit idd geen roetfilter onder (gelukkig, anders zat die zo verstopt!) zoals Barnowl al omschrijft! (Scheelt ook in verbruik!)
-Doortrappen deed ik wel eens, dus echt "inrijden" hoeft gelukkig niet

Thanks voor alle reacties trouwens!
Woensdag gaat de auto naar de dealer om de terug gekeerde storing aan het magneetventiel op te lossen. Benieuwd wat de schade dan weer gaat worden, € gewijs dan he!
Ik wil wel dat er verder gekeken wordt dan alleen naar het drukregelventiel. Wellicht is deze niet stuk, maar is er een andere oorzaak die dit alarm veroorzaakt.. Nu is de kans voor de dealer om het goed te maken, ze konden me vanmiddag er niet van overtuigen dat ze "terecht" deze storing niet aan hadden zien komen..
Woensdag meer!