Pagina 2 van 2

Geplaatst: 12.08.2009 - 13:40
door Paul
Ik denk dat het wel een mooie verschijning gaat worden ...

En als de data van Bart klopt, zal ik hem ook op de IAA verwachten. Dat duurt nog een maand, dus ik denk dat er dan wel snel iets van beelden komen.

Geplaatst: 12.08.2009 - 14:15
door Cavallino
Het is toch jammer dat ik dan niet meer in het nieuwste model rijd :-( Aan de andere kant; voor de C30 reed ik een pre-facelift Alfa 147, die was mooier (authentieker) dan post-facelift.

Geplaatst: 13.08.2009 - 08:08
door arnow
Paul schreef:Maar Arnow, die van jou is toch al onderweg?
Nee de mijne is nog niet besteld. Ik zat zelf namelijk even te denken om even te wachten. Ben namelijk ook benieuwd hoe de facelift eruit gaat zien.

Want als ik de facelift neem, ben ik wel de enigste met de T5+Facelift :D

Geplaatst: 13.08.2009 - 10:12
door Rob Bakker
Waar rijd je in dan tot die tijd?

Blijf je gewoon in de 'oude' C30 rijden?

Geplaatst: 13.08.2009 - 10:46
door arnow
Rob Bakker schreef:Waar rijd je in dan tot die tijd?

Blijf je gewoon in de 'oude' C30 rijden?
Nee die gaat weg in oktober, en ga tijdelijk even ergens anders in rijden. Net wat er beschikbaar is op dat moment.

C70 Facelift komt beschikbaar op week 45.

C30 Facelift zal misschien tussen week 45 & 50 zitten.

Geplaatst: 13.08.2009 - 20:50
door Cavallino
arnow schreef:
Paul schreef:Maar Arnow, die van jou is toch al onderweg?
Nee de mijne is nog niet besteld. Ik zat zelf namelijk even te denken om even te wachten. Ben namelijk ook benieuwd hoe de facelift eruit gaat zien.

Want als ik de facelift neem, ben ik wel de enigste met de T5+Facelift :D
Arnow, mag ik vragen waarom je je huidige C30 zo snel weer wegdoet?

Geplaatst: 14.08.2009 - 08:08
door arnow
Cavallino schreef:
arnow schreef:
Paul schreef:Maar Arnow, die van jou is toch al onderweg?
Nee de mijne is nog niet besteld. Ik zat zelf namelijk even te denken om even te wachten. Ben namelijk ook benieuwd hoe de facelift eruit gaat zien.

Want als ik de facelift neem, ben ik wel de enigste met de T5+Facelift :D
Arnow, mag ik vragen waarom je je huidige C30 zo snel weer wegdoet?
Omdat ik nu werk bij een werkgever waarbij ik een nieuwe auto mag uitzoeken. Dus dat wordt de T5.

Geplaatst: 14.08.2009 - 09:31
door Cavallino
GOEIE SWITCH!! :P

Hoe heb je het opgelost met je huidige C30? Moet je het leasecontract afkopen of neemt een collega dat over?

Geplaatst: 14.08.2009 - 10:17
door arnow
Cavallino schreef:GOEIE SWITCH!! :P

Hoe heb je het opgelost met je huidige C30? Moet je het leasecontract afkopen of neemt een collega dat over?
Huidige werkgever zet hem weer in ergens anders.

Geplaatst: 02.09.2009 - 16:07
door Lieven16
Paul schreef:Yep,

Veel meer licht:
Afbeelding

En hier nog eentje van buiten, zal nog wel even foto maken vanmiddag.
Paul,

heb je nog fotokes van het schuifdak? het lijkt me een leuke en vooral aangename optie

Geplaatst: 02.09.2009 - 18:21
door Mike Philippens
Paul schreef:Ik had voor mijn DrivE Sport een Summum, en met alle opties (alle) was ik stuk goedkoper uit.
Check! Ik heb ook een offerte liggen voor de Business Line, Winter Line, Keyless drive enzo, en dan ben je idd goedkoper uit dan met een Summum. Wel vaag dat ze door zo'n actiemodel eigenlijk hun eigen 'topmodel' eruit drukken. Of ze doen het expres om je de illusie te geven dat je goedkoper uit bent. Die prijzen zuigen ze soms ook maar uit hun duim. Hoe kan bv de Business Line nou 1450 zijn, terwijl alleen leer al 1600 kost? Geen hond toch die dan leer apart neemt? Het zijn lokprijzen om dat pakketje te verkopen.

Geplaatst: 02.09.2009 - 18:39
door Cavallino
Lokprijzen voor pakketten: Meer 'standaard' productie met kostenbesparingen tot gevolg.

Daarnaast houden ze m.i. de prijsperceptie in stand. Er zal geen hond zijn die een 1.6 base koopt als je ook een 1.6 advantage voor EUR 20.900 kunt krijgen. Toch staat in de autoblaadjes de 1.6 base met een vanafprijs van EUR 23.650. Gevoelsmatig rijd je dus voor 20.900 in een auto die eigenlijk een kleine 25.000 had moeten kosten. Dat is in zoverre wat waard: het voelt gewoon veel lekkerder om in een auto te rijden die 'officieel' 25 duizend had moeten kosten, een premiumauto waardig, terwijl je er in feite 21 duizend voor betaalt.

Zag laatst bij een TV programma dat dit principe ooit is bewezen aan de hand van een zgn. blinde wijnproeverij, waarbij van elke fles alleen de prijs werd bekendgemaakt. De duurdere wijn werd veel beter beoordeeld dan de goedkope wijn - het 'geniet-gebied' in de hersenen reageerde duidelijker. En dat terwijl de wijn in kwestie elke keer exact dezelfde was! Feitelijk houdt je geest jezelf voor de gek, maar daardoor wordt het vanzelf wel een waar/echt effect.

Geplaatst: 03.09.2009 - 01:15
door Mike Philippens
Cavallino schreef:Lokprijzen voor pakketten: Meer 'standaard' productie met kostenbesparingen tot gevolg.
Klopt, maar ook gewoon kunstmatig die prijs hoog houden zodat je denkbeeldig voordeel hebt. Net als mobiele telefoons. Wie koopt er een telefoon zonder abo? Je betaalt voor een zo'n pda-telefoon al gauw honderden €'s zonder abo. Mét abo is het dan ineens max.€200 en soms zelfs ineens €100.

Maar goed...ik 'trap' er ook in, want ik heb straks stoelverwarming terwijl ik alleen maar Xenon wilde...wat moet je dan? Slechts €100 extra en dan heb je stoelverwarming en (luxe?) matjes erbij...

Geplaatst: 03.09.2009 - 07:44
door rsnhakan
Lieven16, dit is het topic van Paul: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... &start=325

Er staan volgens mij genoeg foto's in, dus moet je maar even zoeken :)

Geplaatst: 03.09.2009 - 07:53
door Paul
Mike Philippens schreef: Maar goed...ik 'trap' er ook in, want ik heb straks stoelverwarming terwijl ik alleen maar Xenon wilde...wat moet je dan? Slechts €100 extra en dan heb je stoelverwarming n (luxe?) matjes erbij...
Ik heb dan een MY09 en daar waren de pakketjes weer iets anders. Ik heb gekozen voor de Seasonline, want ik wilde gelaagd-glas, stoelverwarming en een schuifdak.
Heb verder een regensensor, automatische dimmende spiegel, elektrisch inklapbarespiegels, twee verlichte makeupspiegels, uitschakelbare airbag, armsteun achter en als losse optie xenon.
En natuurlijk niet te vergeten de Business Line, met leder, parkeesensoren en de Garmin.

De sportmattenset (wat jij uit die winterline hebt) had ik in mijn vorige C30 dus die zijn overgezet.